oloziolo oloziolo
50
BLOG

Będę głosował w niedzielę. NaprawiMYto. maszerujeMY

oloziolo oloziolo Polityka Obserwuj notkę 0

NaprawiMYto – nie mamy innej drogi. maszerujeMY
 
Pogratuluję po wyborach, bo wielu moich wyborców i przyjaciół zagłosuje na p.Janusza Korwin - Mikke. Ja nie zagłosuję.
 
Przepraszam, że nie dałem rady zarejestrować list i nie będzie na liście wyborczej kandydatek i kandydatów KWW Naprawimyto.org
 
Dziękuję tym wszystkim którzy pomagali a w szczególności Michałowi Sasowi & Reginie Czerniewskiej. Liczę na Was i Was wszystkich w kolejnych wyborach - tak będę nieustannie zabiegał o wasze wsparcie i radził się Was. Pytał i szukał rozwiązań dla naszej wspólnoty - wspólnoty ludzi wolnych i odpowiedzialnych.
 
Nie znikniemy. NaprawimyTo
 
Osobiście zagłosuję wobec takich a nie innych list wyborczych i kandydatów na Zdzisława Krasnodębskieego.
 
Mam nadzieję, że będzie to mój głos w Unii. I będę monitorował ten głos. A także ośmielę się przypomnieć jak głosowali Europosłowie w sprawie ACTA http://warsztaty.org.salon24.pl/585676,wybory-do-pe-25-maja-a-jak-glosowali-w-sprawie-acta-przypomnie
 
 
No i proszę żadnego głosowania na p. Gowina czy p. Palikota. Twarde i głośne nie dla "wujka samo dobro" i wujka samo zło" obaj to głos przeciwko naszej przyszłości.
 
oloziolo
O mnie oloziolo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka