mlody2012 mlody2012
696
BLOG

W Odessie radykałowie zagonili ludzi do budynku i podpalili 2

mlody2012 mlody2012 Polityka Obserwuj notkę 15

W mojej poprzedniej notce przedstawiłem stanowisko rosyjskich mediów wobec zbrodni, do której doszło w Odessie. Bo spalenie żywcem ludzi to zbrodnia, bez względu na to, co się o tych ludziach sądzi.

Moja notka była reakcją na bezczelną  i nachalną propagandę, uprawianą przez polskojęzyczne media, które powtarzają jako prawdę oświadczenia samozwańczych władz w Kijowie (samozwańczych taka samo jak, określany w ten sposób burmistrz obleganego Słowiańska).

Zostałem oczywiście wyzwany od agentów Putina, pytano ile rubli dostałem za tę notkę itd.

Okazuje się jednak, że nie tylko ja uważam te wydarzenia za barbarzyństwo, a postawę polskich władz i mediów za haniebną i odrażającą.

mlody2012
O mnie mlody2012

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka