lida-mamourian lida-mamourian
60
BLOG

Wczoraj rano, o godzinie 10 odeszła kochana mama, dzisiaj jest święto urodzenia Imama Huss

lida-mamourian lida-mamourian Polityka Obserwuj notkę 3

Wczoraj rano, o godzinie 10 odeszła kochana mama, dzisiaj jest święto urodzenia Imama Hussejna

Powiedziała mi wczoraj droga przyjaczółka , że moja mama odeszła z dnia na dnia urodzenia Imama Hussejna.

Zapytała się jak się nazywała , i jak się nazywał jej ojciec. Oni mają specjalną modlitwę na to.

Mama podobno miała zapelenie płuc tak wyglądało , była podłączona do respiratora , czasem się budziła , ale bez respiratora nie mogła oddychać.

Dużo paliła, ostatnio się z nią pokłuciłam żeby nie paliła , ale na daremno.

Odeszła 45 dni po mojej Irańskiej babci. Ktoś powiedział babcia chciała ją mieć przy siebie w raju.

Nie mam już kogoś żeby rozmawiał ze mną czystym Polskim bez żadnych wad. Ona mnie poprawiała.

ten będzie widział w obu domach dobrze (na ziemi i w Raju)

że będzie dobroczyńcą dla ludzi




Jak trzeba przewrócić Pokój do świata??!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka