Oszołom 404 Oszołom 404
249
BLOG

Komorowski wspiera Radio Moskwa?

Oszołom 404 Oszołom 404 Polityka Obserwuj notkę 0

Miałem napisać artykuł na temat w którym orientuję się najlepiej, czyli o marketingu.

Przyszło mi do głowy porównanie stron kandydatów, ale większość jeszcze nie działa więc to zostawiłem do czasu zakończenia zbiórki podpisów.

Ostatnio głośno się zrobiło na temat polskiej wersji moskiewskiego portalu (dez)informacyjnego Sputniknews.Wszedłem popatrzeć jak wygląda propaganda w wykonaniu KGB. Przeglądam sobie te strony. Propaganda jak propaganda. Bezczelna, więc słabsza niż TVNowska, nic specjalnego.

Uwagę moją przykuły jednak artykuły podpisane imieniem i nazwiskiem autora. Myślę sobie - skąd oni wzięli tych zdrajców? Przecież to muszą być jakieś fikcyjne nazwiska.

Sprawdziłem. Okazało się, że jednak istnieją. Jedna z dziennikarek - Agnieszka Wołk-Łaniewska to dziennikarka związana z "NIE" i "Trybuną". Kolejna dziennikarka też prawdziwa. Prowadzi jakiś blog i agituje za Rosją.

Szperałem dalej. Natrafiłem na informacje o Radiu Hobby, które retransmituje audycje Radia Moskwa (Obecnie Radio Sputnik).

I tu zobaczyłem takie bagno, że artykuł mnie przerasta. Tu potrzeba dziennikarza śledczego, a nie marketingowca. Z Radiem Hobby związane są, lub były następujące osoby:

Artur Zawisza - Ruch Narodowy. Nadal figuruje w KRS dwóch firm - Radia Hobby i firmy Hobby.Net:

http://www.infoveriti.pl/firma-krs/Hobby,Net,Legionowo,Raport,gospodarczy,KRS,0000332609.html

http://www.infoveriti.pl/firma-krs/Hobby,Legionowo,Raport,gospodarczy,KRS,0000302111.html

Zawisza twierdzi, że sprzedał udziały przed podpisaniem umowy na retransmisję audycji Radia Moskwa. Niech będzie.

Aktualnie prezesem Radia Hobby jest Piotr Fogler, były działacz PO, a wcześniej jak podaje wikipedia rzekomy tajny współpracownik SB umieszczony na liście Macierewicza oraz Milczanowskiego.

Piotr Fogler był odsunięty od władzy w PO przez ludzi Tuska po słynnej aferze mostowej z udziałem Piskorskiego i innych działaczy PO, którzy byli podejrzani o "ustawianie" przetargów.

A jaka w tym wszystkim rola Bronisława Komorowskiego?

Poseł Bronisław Komorowski był szefem komisji badającej aferę mostową, która nie wykryła żadnych nieprawidłowości w przetargach:

"Ujawnienie przez \”Rzeczpospolitą\” powiązań towarzysko-biznesowych między warszawskimi działaczami PO wywołało burzę. W grę wchodziły milionowe kontrakty na budowę mostów, które firma Wojciecha Ławniczaka miała otrzymywać dzięki życzliwości działaczy Platformy. Wprawdzie ani gazeta, ani badająca sprawę komisja posła Bronisława Komorowskiego nie doszukały się złamania prawa przez samorządowców, ale dziewięcioro członków PO i tak zostało zawieszonych. Wśród nich znalazło się dwoje posłów: Marta Fogler i Jerzy Hertel. Ukarani zostali również m.in. Małgorzata Ławniczak-Hertel, Piotr Fogler i Paweł Bujalski. Czyli akurat szefowie warszawskich kół PO."

Źródło: http://www.tygodnikprzeglad.pl/odsunieci-od-konfitur/

Ale bagno!

 

Piskorski, Komorowski, Fogler

Na zdjęciu od lewej:

Paweł Piskorski(PO) były prezydent Warszawy, farciarz, który jak tłumaczył wygrał swoje pieniądze w kasynie, a nie dostał za przetargi pod stołem. W ostatnich wyborach prezydenckich zaangażowany wraz z kumplami w wypłukanie resztek pieniędzy z kanapowego  Stronnictwa Demokratycznego, na kampanię Olechowskiego, która okazała się kompletną klapą.

Bronisław Komorowski (PO). Szef komisji badającej aferę mostową Piskorskiego i Foglera, obecnie Prezydent RP.

Piotr Fogler(PO), startujący kiedyś do Sejmu pod hasłem "Buduję Mosty". Także niezły farciarz w biznesie. Obecnie prezes Radia Hobby retransmitującego Radio Moskwa.

Zdjęcie znalezione w interia.pl pochodzi z roku 2003 przed "czystkami" w PO

Jeśli dostałeś banana, to najprawdopodobniej za chamstwo, wulgaryzmy, atak ad personam, lub stosowanie jednej z wymienionych tu sztuczek: Erystyka Erystycznych nie obsługujemy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka