Chochoł Chochoł
41
BLOG

Nieważne co powie Jarosław Kaczyński

Chochoł Chochoł Polityka Obserwuj notkę 0

 

Nieważne co powie i zrobi Jarosław Kaczyński i tak POsłuszne media zrobią to co niedźwiadek w kawale albo uderzą za czapeczkę albo za jej brak albo za to, że czapeczka z daszkiem.  Z  POwodzi to sobie POuce robią niezła kampanię. Na pytanie kto zawinił Tusk odpowiada samorządy. Czyli...powiesić sołtysa. ...zwłaszcza, że i tak mu powódź chałupę zabrała. Mam tylko nadzieję, że POlitycy spłyną z tą powodzią aż do Kaliningradu do swojego przyjaciela PUchaTkA.

Ogólnie nie chciałem nikomu popsuć humoru śpijcie dobrze obyście obudzili się w dobrym nastroju.

Chochoł
O mnie Chochoł

Lubię szczerość, kocham prawdę, choć czasem uwiera, nie cierpie za to płytkiej inteligencji zadufanej w swej mądrości. Wierzę, także w to co mówię. Moje wypowiedzi proszę traktować jako poloemikę na nurtujące mnie tematy. Nie mam nadziei przekonać kogoś ale czuję się zobowiązany dać swój głos za tym w co wierzę. Jeśli ktoś czuje się urażony, przepraszam. Za komentarze jestem wdzięczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka