Chochoł Chochoł
25
BLOG

Hańba!

Chochoł Chochoł Polityka Obserwuj notkę 0

 

Hańba!!! Rosjanie oddali ...kopie zapisów z czarnych skrzynek polskiego prezydenckiego samolotu z. To kpina i nawet jak wszystko było w porządku to pokazali „polaczkom” ich miejsce, jeśli coś mataczyli tym gorzej. Ale kogo to obchodzi Wujek Sam ma partyjkę golfa i też pokazał nam gdzie nas ma... Panowie z zachodu, pamiętacie jak nie chcieliście umierać za Gdańsk, później musieliście umierać za Londyn, Paryż...i Rzym. Albo nasz rząd to tchórze albo ma coś do ukrycia. To szczyt arogancji ze strony rosyjskiej oddać właścicielowi kopię ważnego nagrania jakie znajdowało się w Tupolewie będącym własnością Rzeczpospolitej Polski. A Polacy, którzy na to przystają... Kiedyś jak polityk zrobił coś złego strzelał sobie w łeb dziś mówi, że międzynarodowe procedury są takie że... Polska nie jest niepodległa. Panowie macie mniej honoru niż ta biedna pani Blida choć nie popieram samobójstwa. Jeśli macie honor odejdźcie przynajmniej na emeryturę i jedźcie na niezasłużone wakacje, to będzie piękny gest w stronę Polaków. A Was Polacy proszę; odróbcie lekcje z historii bo inaczej... „tym sposobem Polak nowe przysłowie sobie kupi, że i przed i po szkodzie... głupi”

Ogólnie nie chciałem nikomu popsuć humoru śpijcie dobrze obyście obudzili się w dobrym nastroju i żebyście poznali Polskę. Pozdrawiam

Chochoł
O mnie Chochoł

Lubię szczerość, kocham prawdę, choć czasem uwiera, nie cierpie za to płytkiej inteligencji zadufanej w swej mądrości. Wierzę, także w to co mówię. Moje wypowiedzi proszę traktować jako poloemikę na nurtujące mnie tematy. Nie mam nadziei przekonać kogoś ale czuję się zobowiązany dać swój głos za tym w co wierzę. Jeśli ktoś czuje się urażony, przepraszam. Za komentarze jestem wdzięczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka