Pan Pan
152
BLOG

Milton (bloger) przesadził.

Pan Pan Polityka Obserwuj notkę 0

W kolumnie salonu24, zobaczyłem zakrytą notkę, a ze zawsze w nie wchodzę tak z ciekawość wszedlem i w tę.

Tytuł byli dziwny i chyba nie wróżył nic dobrego („Uwaga: będzie zmiana inskrypcji na grobowcu”) o tym poście blogera miltona. Wszedłem i zobaczyłem:

Jak donoszą media, zgodnie z najnowszymi ustaleniami sejmowej komisji "Do spraw zbadania w jaki sposób Tusk wspólnie i w porozumieniu z Putinem zamordował Prezydenta Lecha Kaczyńskiego" dzisiaj w godzinach popołudniowych zmieniony zostanie napis na grobowcu pary prezydenckiej

 Nowy napis będzie miał postać:

 N I E Z N A N Y    G E N E R A L

M A R I A     H E L E N A    M A C K I E W I C Z - K A C Z Y Ń S K A

Po mimo wielu błędów językowych i gramatycznych (poprawiłem je przy wklejaniu), oburzyło mnie wyśmiewanie się z śp. Lecha Kaczyńskiego. Wielu było takich, którzy się z niego śmiali za życia , jednak on miał to gdzieś i przyjmował wszystko z godnością. Teraz On już nie może się bronić, bo nie żyje dlatego my powinniśmy teraz to robić, ze względu na Jego pamięć.

Bloger postąpił nie słusznie wpisując takie głupstwo jakby to był dowcip z gazety, nie wolno ubliżać zmarłym, a zwłaszcza takim osobą. Milton powinien się wstydzić, śmianie się z zmarłego jest nie na miejscu, patrzże na miltona z politowaniem, ale też z złością.

 Cieszę się że administracja to przykryła.

Pan
O mnie Pan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka