pani pani
258
BLOG

Ja jestem !!!

pani pani Polityka Obserwuj notkę 1

Ja jestem

Kibolem i hamem

zolmierzem pisowskim ( zomowcem Kaczynskiego)

leniwym i bezczelnym palkarzem

bydlem 

dinozalrem

moherem.

Jestem

psychopata

pisuarem i pisiorem

dyplomatolkiem 

wataha i rydzykowcem

zydem i murzynem

chuliganem i meda prawicowa.

Jestem hakerem i Jankee

stoczniowcem i gornikiem

Ale mam Honor panowie Tusk, Komorowski, Arabski, Klich i Sikorski,Janicki i Gras, Janke(+ pomagierzy), Michnik i Libicki.

Ja mam Honor panie Migalski, Sadurski i wy wszyscy co sie bojicie zmiany.

Co sie bojicie prawdy, pytan i odpowiedzi. Co prawa reka robicie  PR

a w lewej macie kamien. Co  bojicie sie slow Bog Honor Ojczyzna.

Mam was tam gdzie Tuwim kazal sie calowac panowie z czerskiej,z PO, SLD i Wy wsioki z PSL. Rowniez wy z RAS i wy z WSI, mnie juz nie omamicie a moje dzieci sa dla was nie do kupienia.

 

Panowie mroff i middlefinger, miki i rrk, ayoto i cichutki , pan panie Szybowicz i Ty jezuito  z bozej laski.

Panowie Osiecki i wam podobni z TVN i GW. Panie stokrotki i nowackie panie voit z przydupas... 

Zwracam sie do was z fraszka Tuwima. Tak ta o psie i kopulacjii. Niegodni jestescie pieszczot organoleptycznych, bo bylby to mezalians.  

 

 

 

 

pani
O mnie pani

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka