pani_p. pani_p.
36
BLOG

dziwna historia

pani_p. pani_p. Kultura Obserwuj notkę 9

Wczoraj wieczorem coś mnie tknęło. Założyłam kurtkę kupioną kilka dni wcześniej na aukcji internetowej. Włożyłam rękę do kieszeni.

Przeczucie mnie nie myliło.

Znalazłam krótki liścik, szklaną kulkę, muszlę i przypinkę. Wszystko to dla mnie.

Teoretycznie, powinnam nie spać całą noc delektując się tym, że właśnie spotkało mnie coś, co zdarza się raczej w książkach czy w filmach, niż w prawdziwym życiu. Teoretycznie, powinnam wyjechać i odnaleźć swoją drugą połówkę. Teoretycznie, powinniśmy przeżyć ognisty romans, wziąć ślub i mieć kilkoro dzieci. Jaka historia dla wnuków! Wiecie, jak babcia poznała dziadka?

To wszystko teoretycznie. W praktyce, moja druga połówka niedługo wraca i pora pomyśleć, co zrobimy w temacie obiadu.

Szklana kulka, muszla, przypinka i list powędrują do szkatułki. Wnuki i tak mają duże szanse o nich usłyszeć.

pani_p.
O mnie pani_p.

skrzyżowanie Bambiego z piłą łańcuchową (by dx0ne).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura