pani_p. pani_p.
30
BLOG

srebro

pani_p. pani_p. Kultura Obserwuj notkę 2

Napisałam kiedyś do pisarza: miłość, którą opisujesz w swoich książkach, jest piękna, ale nie oszukujmy się- nawet jeśli wieczorem obejmę go i chuchnę mu w twarz srebrem, rano zostaną nam tylko śpiochy w oczach.

Odpowiedział mi: Chyba najwazniejsze, zeby w nich tez znalezc srebro, bo jak nie ma, to bez sensu.

 

ja: brzuch mnie boli...
On: pewnie od tych chipsów.
ja: pewnie tak...
On: to ja też trochę zjem.
ja: nie jedz, też cię będzie boleć.
On: no właśnie. Nie zostawię cię samej w tak trudnej sytuacji.

Pewnie nie zaryzykowałby, gdyby nie to, że mamy dwie ubikacje.

Nieważne.

To o wiele lepszy dowód, niż wszystkie wspólne zachody słońca razem wzięte.

pani_p.
O mnie pani_p.

skrzyżowanie Bambiego z piłą łańcuchową (by dx0ne).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura