Pan Komentarzek Pan Komentarzek
471
BLOG

PIASKOWNICA ŚMOLEŃSKA!

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 4

Wykopaliska Smoleńskie.

Dowiedziałem się o nich  wczoraj w Wiadomościach programu pierwszego telewizji polskiej, że na miejscy rozbicia się rządowego samoloty po półtora miesiąca ludzie znaleźli ludzkie szczątki.

Jest to bardzo bulwersująca sprawa, co myślą sobie rodziny ofiar? Części ciała ich bliskiego pozostały na ziemi rosyjskiej ja szczątki mumii w Egipcie.

Najbardziej przeraża mnie fakt, że część tego ciała została odnaleziona po tak długim czasie, przecież leżała ona w ziemi, chodzili po niej mieszkańcy, każdy mógł  sobie ją wziąć, wyrzucić do śmieci nawet nie wiedząc że wyrzuca część ludzkiego ciała. Normalnie jak w kryminale...

Jest to też dowód w sprawie, ale nie chodzi mi o Katastrofę tylko o dowód w sprawie przeciwko Rosjan którzy prowadzili śledztwo, powinni wytoczyć sprawę w sądzie za niechlujstwo i niedopatrzenia szczątek ludzkich na ziemi smoleńskiej.

Proszę o głos czy to dobry pomysł.


 

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka