Pan Komentarzek Pan Komentarzek
279
BLOG

Panie Janke, czy ja jestem zaproszony na kawę?

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 5

Igor Janke:Zapraszamy wiec serdecznie na czwartą rocznicę powstania Salon24.pl w sobotę, 16 października tradycyjnie do kawiarni „Rozdroże” przy placu Na Rozdrożu w Warszawie. Schodzimy się od  godz. 18, oficjalnie zaczynamy o 19. Zaproszeni są wszyscy, prosimy się wpisywać poniżej.

Przedwczoraj Igor Janke umieścił na swoim blogu oficjalne zaproszenie na urodziny salonu.

Igor Janke: Marek Migalski kontra Bartosz Arłukowicz (za tych outsiderów pewnie się na mnie obrażą;). Panowie porozmawiają o tym, czy polska polityka może się zmienić, czy może odzyskać swój ciężar, czym może być lewica, czym może być prawica.

Zaprosić chce także polityków Migalskiego i Arłukowicza, bo "podobno" nie obrażą się oni jeżeli będą dyskutować o naszej najwspanialszej polskiej polityce.

A dlaczego akurat Migalskiego, który nie należy już do PiSu przecież może pan zaprosić Błaszczyka,Macierewicza, a może chce pan uniknąć tematu Katastrofy Smoleńskiej?

A czy ja jestem zaproszony, jak który pana krytykowałem, czy nie będą mnie wytykać palcami na imprezie?

Czy też będę gościem, czy kozłem ofiarnym?

Nie bo nie zamierzam brać w tym cyrku udziału.

Dziękuje.

 

 

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka