Pan Komentarzek Pan Komentarzek
650
BLOG

Naprawdę Bielecki nazwał Kaczyńskiego tłustym żydem?!

Pan Komentarzek Pan Komentarzek Polityka Obserwuj notkę 14

Bulwersacja i zaskoczenie. Ale mam nadzieje że to nie odpowiedzi PiSu na Kurskiego popieranego przez PO?

Pamiętają, jak 13 lat temu w sejmowej restauracji Hawełka, Bielecki zgotował Jarosławowi Kaczyńskiemu awanturę. Świadkowie tej sceny wspominają, że Bielecki wymyślał Kaczyńskiemu m.in. od „tłustych Żydów”. Obaj panowie pozostawali w przyjaznych relacjach. Wtedy jednak Kaczyński nie chciał spełnić jakiejś prośby Bieleckiego.

Tak donosi Henryk P bloger salonu, ja też jestem zszokowany tą informacją. Nie sadziłem że coś takiego miało miejsce.

A czy ta informacja jest w ogóle prawdziwa Panie Henryku?

Czy to tylko propaganda?

 

Jestem człowiekiem szczerym, który wierzy w prawdziwą Polskę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka