PanPolak PanPolak
59
BLOG

Prawo własności

PanPolak PanPolak Polityka Obserwuj notkę 0

No więc, według mnie, prawo to powinno być absolutnie święte.

Oczywiście, ideologia lewicowa w świętości nie wierzy, i tym sposobem (podobno), w Hamburgu chcą dla uchodźców/imigrantów odbierać nieruchomości podmiotom różnej maści.

Pytanie od lat, które mnie nurtuje, i na które w mojej głowie pojawiają się różne odpowiedzi, jak Państwo, aparat państwowy powinien traktować obywateli i podmioty gospodarcze.

Po pierwsze wydaje mi się, że podstawą powinno być szanowanie ich, tylko w ten sposób zadzieje się to w odwrotną stronę.

Po drugie, Państwo powinno być uczciwe do granic bólu, w stosunku do Swoich obywateli. 

Oni je tworzą! Bogate Państwo to bogaci obywatele. STOP, odwrotnie, bogaci obywatele, to bogate państwo.

Czego więc państwo nie powinno przede wszystkim robić?

KRAŚĆ! – oczywiście, to się nazywa wywłaszczenie.

U nas na razie tylko wywłaszczyli część pieniędzy z OFE popełniając dwa karygodne czyny.

Raz to no, właśnie wywłaszczenie, dwa zmiana zasad przyjętych. Ale o tym później…

PanPolak
O mnie PanPolak

Domorosły filozof, miłośnik książki i sztuki wszelakiej, informatyk, marketingowiec, Polak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka