Parakalein Parakalein
45
BLOG

PIS ratuje Komorowskiego

Parakalein Parakalein Polityka Obserwuj notkę 30

Nie ma takiej rzeczy jakiej PIS nie potrafiłby spieprzyć. Ja nie wiem, czy ktoś potrafi jeszcze w tej partii trzeźwo myśleć. Dziś zadbali o to, by Pan Komorowski nie musiał się tłumaczyć...

Przepis na dzisiejszy zakalec jest prosty jak powiedzenie - gdzie kucharek sześć....

Chodzi mi o konferencję, na której brakło tylko Putry, Ziobry i Kaczyńskiego.

Chcący "rozszarpać" Komorowskiego nie mieścili się w kadrze. Zrobili "szoł" tak barokowe, że konkret zupełnie znikł w czeluściach osobowości konferencyjnych.

Mało tego, skutek jest taki, że już sama konferencja stanowiła dowód na twierdzenia tych, którzy mówią o nagonce - no bo co lepiej ją obrazuje niż banda rozjuszonych "pisiorów ziejących nienawiścią" z mikrofonem zamiast klekotki.

Więc zamiast pytań do Komorowskiego media zaczną zadawać pytania czy to jest nagonka....

A sprawa  wygląda dość ciekawie, nie tylko w wymiarze samego Komorowskiego.

Poniżej zdjęcie jakie w tej sprawie odnalazłem na stronie Najwyższego Czasu.

 

źródło: nczas.com 

Polecam uwadze ostatnie zdania.

Polaqua - ktoś zgadnie czyja to firma??

 

Skoro Pan płk Lichocki mógł mieć dostęp do aneksu, to jakie informacje przekazał właścicielowi firmy na rzecz której lobbował?

Grzebiecie dalej, czy mam ja??

 

PS.

Ostatnio się pisze, że jeden z biznesmenów "wychodzi" z biznesu w Polsce bo idzie w petrobiznes w Kazachstanie.

Może petrobiznes to nie do końca powód....

 

 

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka