pasażer pasażer
289
BLOG

Ale się naklikałem!

pasażer pasażer Rozmaitości Obserwuj notkę 9

 

Wszedłem sobie na wpis pana Sadurskiego. Cóż, wpis jak wpis, typowy tekst z czołówki Salonu. W komentarzach rekomendowanych przez administrację natomiast, moją uwagę zwróciły odniesienia do czegoś, co napisał niejaki "obywatel z nrd". Zapragnąłem dowiedzieć się, co obywatel z nrd napisał. Na początek, włączyłem JavęScript, żywiąc cichą nadzieję - przyznaję ze wstydem - że może wyłgam się tanim kosztem. Ukazały się wieka trumien komentarzy trochę nierekomendowanych. Klik, klik, klik, klik - jest odpowiedź pana Sadurskiego na wpis enerdowca. Klik, klik, klik, klik, koniec, samego wpisu nie ma. Trudno, trzeba się logować.  Logowanie, ustawianie, z powrotem do wpisu, klik, klik, klik, klik ...., jest. Udało się.

Cóż to za podróż - niczym w głąb katakumb! Za dodatkowe 50 klików, lekko licząc. Co jak co, ale salonowa klikalność rośnie na potęgę i przekracza plan, o 300%, a może 600%, a może i więcej.

pasażer
O mnie pasażer

Produkty, których reklama pojawia się powyżej, to badziewie. Nie polecam. Zdjęcia: © pasażer. Kopiowanie zdjęć z bloga w celach innych niż prywatny użytek domowy wyłącznie za zgodą autora. Po co się powtarzać: → Prawicowa publicystyka środka w formacji młyna → Szkodliwość promieniowania radioaktywnego - cicha rewolucja → Rura II. Decydujące starcie → Kiedy EU-Salon? W kinach:                      zobacz ->  Więcej filmów Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom     Operacja Argo   Anna Karenina  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości