pasażer pasażer
249
BLOG

Okładki, stare dzieje i cuda w Salonie

pasażer pasażer Polityka Obserwuj notkę 0

 

Niemal dokładnie dwa lata temu skomentowałem pewien wpis na blogu "Fakt - Opinie". Po jakimś czasie mój komentarz zniknął - ktoś go wyciął. Do tego faktu odniosłem się wówczas w notce na swoim blogu. Wszystko to przypomniało mi się teraz, po lekturze nowego wpisu redaktora Warzechy, bo wtedy rzecz także dotyczyła "okładki". Odszukałem tamte notki, napierw swoją:

http://pasazer.salon24.pl/86984,11-04-2009-fakt-cenzuruje ,

a potem notkę "Faktu":

http://fakt-opinie.salon24.pl/100581,ks-tadeusz-isakowicz-zaleski-dzis-tez-chrzescijanie-gina-za-wia

I cóż, stał się cud! Mój utracony, jak myślałem - na zawsze, komentarz, ukazał się moim oczom, jak żywy! Ki diabeł? "Niewidzialna ręka", Ephoros miłosierny, efekt Solaris? Są na Salonie rzeczy, o których się filozofom nie śniło....




pasażer
O mnie pasażer

Produkty, których reklama pojawia się powyżej, to badziewie. Nie polecam. Zdjęcia: © pasażer. Kopiowanie zdjęć z bloga w celach innych niż prywatny użytek domowy wyłącznie za zgodą autora. Po co się powtarzać: → Prawicowa publicystyka środka w formacji młyna → Szkodliwość promieniowania radioaktywnego - cicha rewolucja → Rura II. Decydujące starcie → Kiedy EU-Salon? W kinach:                      zobacz ->  Więcej filmów Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom     Operacja Argo   Anna Karenina  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka