pasażer pasażer
169
BLOG

W lokalu

pasażer pasażer Polityka Obserwuj notkę 0


  
 -  Dzień dobry.

 -  Witamy. Cóż więc pan wybiera, dżumę czy cholerę?

 -  Ekhm.. A więc... Zdecydowałem się wybrać...

 -  Słuchamy.

 -  No więc... A niech to... Już wiedziałem, jak wychodziłem z domu, słowo daję! I teraz znów... Cały rok namyślania się na nic...

 -  Prosimy się zdecydować. To pana przywilej.

 -  Sam nie wiem... Może jednak podziękuję, trudno...

 -  Żeby pan nie żałował. Potem będzie pan narzekał.

 -  No dobrze, to w takim razie..., dż.., nie, cholera. Tak, cholera.

 -  Dziękujemy.

 -  O Boże! Mam gorączkę! To chyba cholera!! Pomocy!!

 -  Nosz kurwa, co za naród! Sam wybrał, dosłownie przed chwilą!
 




 

pasażer
O mnie pasażer

Produkty, których reklama pojawia się powyżej, to badziewie. Nie polecam. Zdjęcia: © pasażer. Kopiowanie zdjęć z bloga w celach innych niż prywatny użytek domowy wyłącznie za zgodą autora. Po co się powtarzać: → Prawicowa publicystyka środka w formacji młyna → Szkodliwość promieniowania radioaktywnego - cicha rewolucja → Rura II. Decydujące starcie → Kiedy EU-Salon? W kinach:                      zobacz ->  Więcej filmów Kochankowie z Księżyca. Moonrise Kingdom     Operacja Argo   Anna Karenina  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka