Pascal Pascal
66
BLOG

CZAS

Pascal Pascal Technologie Obserwuj notkę 0
Akurat ..."pada deszcz i nie jedziemy do Łącznej.."
 To zdanie małego Krzysia powraca uporczywie, 
kiedy rzeczywiście pada deszcz
 i mam jechać w drugi koniec miasta i po cóż to?
(...)
Akurat dziś mój szczęśliwy dzień - 3 października...
..
Wtedy był czwartek i nie padał deszcz.
Z biura wyszedłem w południe i odebrałem
wiązankę...siadłem na skwerku koło Katedry.
" nie odmienisz siebie w ten sposób..." ale cóż?
to także los.
..
Około 16 - tej zmiana statusu.
Uroczystość była urzędowa.
Było sporo osób, głównie z mojego
biura i z jej szpitala.
..
42 lata minęły - cóż to jest czas? już wiem dobrze
i wcale nie wątpię w to.
Tamto było naprawdę w realu.
..
Choć tyle.
FAKT
 
http://noproblem22.blogspot.com/
Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Technologie