Patriotyczna Patriotyczna
29
BLOG

I zebrało się na żale.

Patriotyczna Patriotyczna Kultura Obserwuj notkę 0

 

Żal. Żal. Żal. Serce płacze - już ich nigdy nie zobaczę!

Beczka prochu na salonie, beczka prochu dla tych, którym nie podoba się wolność słowa. 

Oni już wylecieli:

Kirker,

Drache

Uczennice VI LO

Kto następny? 

Przyczynami oficjalnymi usunięcia ich kont, było rzekomo używanie wulgaryzmów i antysemityzm. 

Słownik wulgaryzmów jednak zapytany o to, czy kał jest w jakikolwiek sposób słowem nieodpowiednim do użytyku codziennego odpowiada, że nie jest to w żaden sposób obraźliwe słowo, ale jako dobrzy matematycy załóżmy "nie wprost", że jednak jest to straaasznie nieciekawe słowo. Dobrze. Rozumiem, słowo to może godzić w czyjeś mniemanie, a więc.. Powiedzmy sobie szczerze.. jak się mają czuć pracownicy Sanepidu, którzy na codzień, jak się okazuje używają wcześniej wspomnianych wulgaryzmów? Czy mają na to zlać? Sikiem prostym, moczem ciekłym. . . A może mocz też jest wulgaryzmem? Jeśli, tak to oj przepraszam, że nauczyli mnie na biologii używać tak plugawych i nikczemnych słów! 

Co więcej? Nie podoba mi się. Nie podoba mi się, polityka w jaką bawi się cały salon. Rzecz w tym, że wcześniej tak nie było - a jak, to samemu można sobie dopowiedzieć. Powinno to dać do myślenia, bo mnie dało już dawno temu, jednakowoż z braku czasu na skrobnięcie jakiegokolwiek tekstu nie pojawiałam się tutaj zbyt często w roli redaktora, a nawet komentatora. Jednak, nie martwcie się salonowcy - baczne oko Sauro...Patriotki , czuwa :) i życzy Wam wszystkim, abyście czerwień odrzucili, bo nie raz doprowadziła już do rozlewu krwi. Dlaczego czerwone koszule? Bo na nich nie widać ile musiało w nie wsiąknąć krwi.

Salon się zdegenerował. Są równi i równiejsi, a niektórych racja jest mojsza niż Twojsza, pamiętaj o tym salonowcu, i nie pozwól by tak się działo. Chyba, że sam popierasz tego typu działania. 


A teraz pewnie, za to co napisałam, zostanę zbanowana. 

Pozdrawiam z Trójkąta Bermudzkiego,

Wasza Patriotka.

 

 

patriotyczna, zdecydowana, rzeczowa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura