Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
pawelch pawelch
198
BLOG

ONR o debacie z RP

pawelch pawelch Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Otrzymałem oświadczenie Rzecznika ONR:

Witam!

Studenckie Koło Dziennikarskie UMCS zaprosiło mnie na debatę na temat Marszu Niepodległości z panem Michałem Kabacińskim, posłem Ruchu Palikota. Po interwencji lubelskiej GW debata została podobno odwołana. Zamierzam jednak stawić się w wyznaczonym miejscu i czasie. Jeśli do debaty nie dojdzie, spotkam się ze studentami i dziennikarzami przed gmachem Politologii UMCS (Plac Litewski 3) jutro o godzinie 11.30.

Marian Kowalski
Rzecznik Prasowy ONR
Tel. 602 212 384

 

Z ostatniej chwili- obaj dyskutanci zapoweidzieli swoje przybycie o oznaczonej godzienie. Robi się ciekawie!

 

więcej o sprawie:

W Lublinie faszyzm nie przejdzie!

UMCS ONR GW

 

pawelch
O mnie pawelch

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie