pawelch pawelch
268
BLOG

AŻ PRZYJDZIE!

pawelch pawelch Kultura Obserwuj notkę 0

Co jest kluczową misją Kościoła? Czy uczniowie Chrystusa powinni być spostrzegani jako złoczyńcy? Dlaczego między chrześcijanami muszą być przyjacielskie więzi? - m.in. nad tymi pytaniami skupiam się w nauczaniu  przy okazji sprawowania pamiątki Wieczerzy Pańskiej

Kluczowy fragment: I Kor. 11,23-26


Albowiem ja przejąłem od Pana to, co wam przekazałem, że Pan Jezus tej nocy, której był wydany, wziął chleb, a podziękowawszy, złamał i rzekł: Bierzcie, jedzcie, to jest ciało moje za was wydane; to czyńcie na pamiątkę moją.
Podobnie i kielich po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich to nowe przymierze we krwi mojej; to czyńcie, ilekroć pić będziecie, na pamiątkę moją.
Albowiem, ilekroć ten chleb jecie, a z kielicha tego pijecie, śmierć Pańską zwiastujecie, aż przyjdzie. 1 Kor. 11:23-26
 

Realizacja: "idź POD PRĄD" TV 2011

 

pawelch
O mnie pawelch

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura