peergynt 1 peergynt 1
250
BLOG

O bolszewiku, z notki Sakiewicza

peergynt 1 peergynt 1 Polityka Obserwuj notkę 1

Z wielkim zainteresowaniem przeczytałem notkę Tomasza Sakiewicza opisująca bolszewika. Skomentowałbym to u niego, niestety, dawno temu zabronił mi tego, czyli mnie zbanował. Jest to czysto bolszewicki sposób na rozmawianie z takimi, co to nie podzielają redaktora poglądów, lecz... pal go sześć.

Nie wiem, z jakiego powodu Sakiewicz opisał bolszewika lecz, zrobił to z dużą dozą wyobraźni. Nie znam wprawdzie żadnego bolszewika (w każdym razie takiego, który o sobie tak mówił) lecz ów opis nieźle pasuje do samego Sakiewicza.  Być może nie chodzi w garniturach od Armaniego ale reszta pasuje jak ulał. Stąd też, jak mniemam, redaktor Sakiewicz tak dobrze zna zjawisko, które opisuje.  Brawo redaktorze - tak trzymaj

peergynt 1
O mnie peergynt 1

Interesuję się sztuką, historią, polityką i sportem. Wiek - między czterdziestką, a śmiercią... Politycznie jestem liberałem, cokolwiek to znaczy...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka