piana piana
421
BLOG

Do Ryśka Petru (wiersz miłosny, zaangażowany)

piana piana Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Fanki piszą wiersze miłosne do swoich idoli. Ba, nawet zaangażowane erotyki. Idolem .Nowoczesnych Polek jest oczywiście Pan Ryszard Petru. Któż inny, jak nie on, zapala światło wśród mroków średniowiecznych, jakie nastały w Polsce po zwycięstwie PiSu? Poniżej taki właśnie wiersz. Plotki mówią, że napisała go jedna z posłanek partii z kropką na początku w nazwie, ale to tylko plotki.

Urok dawnych gwiazd przeminął
Umarł Brandon. I Valentino
Ale Ty dajesz przyszłość świetlaną
Polacy muszą przy Tobie dziś stanąć

Umówimy się pod oddziałem banku
Weźmiesz kredyt w euro a ja we franku
Potem spłacisz za mnie choć jedna ratę
I weźmiesz mnie od tyłu. Pod bankomatem

Twoja skromność to największa podnieta
Nie pozwalasz kobiecie zapaść w letarg
Obejrzyjmy "Familiadę", choć jeden odcinek
A nasza miłość już na wieki nie zginie

Weź mnie do siebie, opowiedz o historii
O upadku Imperium Rzymskiego nie zapomnij
W sprawy Twoich fundacji nie będę wnikać
W łóżku zabawmy się komornika i dłużnika

W Święto 6 Króli obrączki włożymy na dłonie
Na uroczystość przyjedziesz swym Rubikoniem
Szczęki opadną, zacisną się usta wrogie
Na ten ślub nawet "chwilówkę" wziąć mogę

Bo Ty kredyty dla mnie przewalutujesz
A Twoi "hejterzy" to są zwykłe ch...
Razem będziemy żyć długo i szczęśliwie
Dla Ciebie będę gotować golonkę na piwie

piana
O mnie piana

Gryziklawiaturek. Syn Mariana. Wiekowo w kategorii "stary grzyb". W młodości przebył chorą (dziś mówimy toksyczną) fascynację Misiem Uszatkiem, skutkiem czego do dziś zostało odstające ucho. Zwolennik teorii mówiącej, iż państwo polskie już nie istnieje. Mieszka na planecie Ziemia i jest do niej bardzo przywiązany siłą grawitacji. Wcześniejsze doświadczenia artystyczne ma już za sobą. Polityczne też. Uwielbia podróże do krainy absurdu. Nazwa bloga zaczerpnięta oczywiście z najlepszego utworu zespołu Papa Dance. Chwile ulotne łapie na twitterze jako @piana_pl. Przedruki dozwolone (a nawet mile widziane) wraz z podaniem autora i źródła (linku).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości