pies25 pies25
2296
BLOG

Macierewicz, Wrocław 23/24 IX 2011 - filmy

pies25 pies25 Polityka Obserwuj notkę 13

Dobre nowiny. Wieści z mojego umiłowanego Dolnego Śląska, rodzinnego poniekąd i Wrocławia, który też z sentymentem wspominam. Ludzie tam bywają ambitni - w końcu to moi "ziomale";) stawili się w takiej liczbie, ze zabrakło miejsca w Teatrze Lalek, o czy informowałem już w poprzedniej notce Tłumy na spotkaniu z Posłem Macierewiczem we Wrocławiu z 24.09.2011 20:53, zainspirowanej artykułem w Gazecie Wyborczej.

Dzisiaj - uprzejmie donoszę - są na YT filmiki przesłane przez    dnia 24 wrz 2011. 

Gaz łupkowy - Prof. dr hab. Mariusz Orion Jędrysek

Sobota, 24. Wrzesień 2011 01:40 |

jedrysekProf. dr hab. Mariusz Orion Jędrysek - ile straciliśmy na sprzedanych przez PO koncesjach na wydobycie gazu łupkowego.           

 

 

 

 

 

Antonii Macierewicz we Wrocławiu przedstawia nowe fakty dotyczące katastrofy smoleńskiej. 

 

 

"proszę to jest łupek, z którego można wydobywać gaz" - mówi (i pokazuje kawałek skały) AM na drugim filmie:

Antonii Macierewicz we Wrocławiu przedstawia nowe fakty dotyczące katastrofy smoleńskiej.

 

 

 

pies25
O mnie pies25

Pan karci milczących pasterzy przez proroka: "To nieme psy, niezdolne, by zaszczekać" __________ SIŁA ICH Fraszka Ogromne wojska, bitne generały, Policje - tajne, widne i dwu-płciowe - Przeciwko komuż tak się pojednały? - Przeciwko kilku myślom... co nienowe! Cyprian Kamil Norwid

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka