Pigwa Pigwa
76
BLOG

Kaczynski ma moj glos bo:

Pigwa Pigwa Polityka Obserwuj notkę 26

 

Jestem przedstawicielem mlodego pokolenia, z duzego miasta pow 500tys. mieszkancow, z wyksztalcenia jestem chemickiem, posiadam dwa tytuly magistra inzyniera i niebawem bronie doktorat z nauk technicznych w zakresie odnawialnych zrodel energii, studiowalem w Poslce, Szwecji, Niemczech i we Wloszech, znam biegle 3 obce jezyki.

Jestem wdzieczny Lechowi Kaczynskiemu, ze przywracal szacunek, pamiec, dobre imie, historie, i dume narodu polskiego. Ze wskrzesil ducha patriotyzmu i odrodzil tozsamosc narodowa. Wiem ze Jaroslaw Kaczysnki bedzie kontynuowal dzielo brata i nie dopusci zdeptania polskosci, tradycji, wiezi z ojczyzna a dodatkowo przyczyni sie do rozbudowy kraju i stworzenia lepszej Polski. Kaczynski jest dla mnie gwarantem Polski silnej, solidarnej, gwarantujacej bezpieczenstwo energetyczne, o zrownowaznonym rozwoju wszystkich regionow i wszelkich aspektow gospodarki i wszystkich grup spolecznych, o duzym stopniu rozwoju godpodarczego, podtrzymujacej wartosci chrzescijasnkie, patriotyczne, przeciwstawiam sie korupcji i dzialanosci przestepczej, nie zgadzam sie by byli funkcjonariusze SB, UB, konfidenci, TW, salonowcy, agenci PRLowkich i obcych wywiadow pelnili wazne funkcje w zyciu publicznym i gospodarce naszego kraju, nie chce by w Polsce tylko politycznie poprawni, oraz kretacze i kombinatorzy mieli realne szanse rozwoju, a pozostali bez wzgledu na dorobek byli gnojeni. Takiej Polski o jakiej marze. Byc moze nie wszystko uda sie zrealizowac, ale zaczac trzeba od budowy solidnych fundamentow i mocnego rusztowania. Fundamentem jest tozsamosc narodowa a rusztowanie silne takze w swoich strukturach panstwo.

Ze smutkiem patrze jak niszczy sie wszystko co Polskie, co piekne, co dobre, co godne uwagi na rzecz taniego, bylejakiego, kumoterskiego, plytkiego, szubrawego. Z przerazeniem patrze jak obecna PO odwraca wszystko do gory dnem, wmawiajac "ciemnej masie" ze wszystko zlo jakie mamy w Polsce to wina Kaczynskich.  Irytuje mnie jak wszsytkie bledy PO sa zrzucane, przekrecane na wine PISowcow. Mierzi mnie fakt sprzedania kraju dla paru stanowisk, wladzy, kasy, za 13 srebrnikow. A juz do szewskiej pasji doprowadza mnie fakt, ze PO nie tyle nie stara sie wyjasnic przyczyn katastrofy 10.kwietnia, ale nawet nie robi nic w celu zmycia cienia podejrzen o wspoludzial. A najbardziej przerazajca rzecza jest to, ze PO w przypadku wygranej Komorowskiego, zagarna calosc wladzy, wszystkie aspekty dzialanosci politycznej, co przy wsparciu mediow i niezawislych sadow jest zagrozeniem wiekszym dla demokracji niz byly rozbiory Polski. Gdyz w tych ostatnich przynajmniej narod sie buntowal i nie dal sie zgermanizowac ani zrusyfikowac, a tu nawet nie widac przeciwnika. PO niczym rak zjada Polske od srodka, przy akceptacji Europy i wsprciu Rosji. 

Ostatnie ataki Tuska, Komorowskiego, Palikota, swiadcza o wielkiej desperacji. Ida na calosc nie szczypiac sie juz wizerunkiem, swiadczy to ze sa tak mocno zdeterminowani by wygrac wybory za wszelka cene, ze idzie im o dyktature, o zawlaszczenie panstwa. Gra toczy sie o wszystko albo nic. Wg. mnie takich bezwzglednych, brutalnych, zacietrzewionych ludzi powinno sie trzymac jak najdalej od zycia publicznego. Wykorzystanie smierci Blidy (nawet SLDowcy tak mocno nie wykorzystywali tego w swojej kampanii) pokazuje dobitnie, ze tacy ludzie nie sa w stanie sie cofnac przed niczym, nawet przed braniem udzialu w zamachu na glowe wlasnego panstwa. Chociaz, nikt tego im nie udowodnil to metoda "po trupach do celu" wskazuje, ze jest to prawdopodobne. Sam w to nie chce uwierzyc, ale metody p.t. "wszystkie chwyty dozwolone" oraz bezwgledonsc i brutalnosc zycia publicznego daje wiele do myslenia.        

I dla tego wlasnie glosuje na PIS i Kaczynskiego w najbliszszych wyborach, a  Bronek Komorowski jest dla mnie wiekszym zagrozeniem polskiej racji stanu niz zewnetrzni wrogowie.

Polska jest najwazniejsza!!

Pigwa
O mnie Pigwa

Szanuje ludzi majacych wlasne samodzielne poglady, nie cierpie fanatyzmu, zaslepienia, jestem przeciwnikem komunizmu i dzikiego kapitalizmu. Jestem zwolennikiem "modelu Szwedzkiego" oraz koncepcji zrownowaznonego rozwoju. Prywatnie jestem szczesliwy, kochany i kochajacy, a swiat obserwuje troche z dystansu. Mam wszechstronne zainteresowania. Moi znajomi mowia, ze swietnie gotuje, mam dusze artystyczna oraz ze dobrze spiewam. Nie znosze chamstwa i manipulacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka