Pigwa Pigwa
87
BLOG

Jak nawrocilem syna marnotrawnego na J.K.

Pigwa Pigwa Polityka Obserwuj notkę 8

Moj znajomy ktory zawsze trzymal z PO (odziwo mam paru takich) ostatnio mowil ze glosowal na JKM, a teraz pojdzie i odda glos niewazny.
Poradzilem mu jak chcesz oddac glos niewazny to wesprzyj mojego kandydata -J.K., bo skoro obojetnie ci ktory z nich wygra i dla ciebie sa oni rowni, to nic sie nie stanie jak wybierzesz mojego kandydata. Bo mnie to obojetne nie jest.

Bo dla mnie Polska jest najwazniejsza :),
-Zwymyslal mnie od naiwniakow, mowiac ze wszyscy oni sa tacy sami, ale obiecal mi ze jak takie to dla mnie wazne to odda na niego glos. I dodal: -zobaczysz jak sie przejedziesz na kaczorze, a ja mowie -jestem gotow zaryzykowac. I tak nawrocilem jednego syna marnotrawnego.

Moi drodzy, to sa wazne wybory. Nie myslmy tylko o sobie, ale rozejrzyjmy sie dokola czy nie ma kogos koga da sie przekonac, czy nie ma tych co nie wzieli udzilalu w I turze i pogadajmy z nimi. Przekazmy swoje poglady, gesty poparcia, oraz realne zagrozenia wynikajace z ew. wygranej glownego oponenta.

Wiecie, ze pozytywny przekaz ma o wiele wieksza moc sprawcza niz negatywny. Dlatego tez zwolennicy PIS i Kaczynskiego, wierzcie ze wygra nasz kandydat. Czesto slysze z ust osob popierajacych PIS, wielki pesymizm, z ktorego plynie przekaz, ze zaglosuje ale i tak on (J.K) przegra, bo zly PR, bo media, bo oszukane wybory. Tymi myslami odbieramy tak naprawde szanse naszemu kandydatowi na wygrana. Tak nie mozna. Jak glosujecie "za" to chcecie zeby nasz kandydat wygral. Wyslijcie w eter dorbry przekaz, to zaowocuje on wielkim sukcesem. Nie myslcie w ogle o konukrencji (czy negatywnie czy pozytywnie, kazda nasza mysl daje tez mu sily). Trzeba myslec, marzyc, modlic sie o to co chcemy zeby sie zdarzylo a nie o to czego nie chcemy. To jest najwazniejsze w tej chwili. Potrzeba  zjednoczyc sie fizycznie i duchowo przy Kaczynskim i PISie (przynajmniej ci co chca tego) i wesprzec go naszym dzialaniem, a potem razem powalczyc o lepsza, piekniejsza POLSKE.

Poytywny przekaz wychodzacy od nas samych ma wielka moc sprawcza.

Jednosc, takze ta duchowa to nasza najwieksza bron przeciwko zdeprawowanej wladzy. Jest to tez znacznie skuteczniejsze niz elektorat PO ktory w znacznej mierze sklada sie z negatywnego elektoratu anty PIS anty IV RP. Poparcie przeciw czemus to znacznie slabsze poparcie niz za czyms. Mamy wiec przewage :)

Pozdrawiam wszystkich, takze moich ideologicznych i politycznych oponentow. A tym ostatnim zycze zeby odnalezli powod poparcia za swoimi idolami a nie przeciwko Kaczce, bo to plytkie, glupie, ciemne i welniane.

 

 


 

Pigwa
O mnie Pigwa

Szanuje ludzi majacych wlasne samodzielne poglady, nie cierpie fanatyzmu, zaslepienia, jestem przeciwnikem komunizmu i dzikiego kapitalizmu. Jestem zwolennikiem "modelu Szwedzkiego" oraz koncepcji zrownowaznonego rozwoju. Prywatnie jestem szczesliwy, kochany i kochajacy, a swiat obserwuje troche z dystansu. Mam wszechstronne zainteresowania. Moi znajomi mowia, ze swietnie gotuje, mam dusze artystyczna oraz ze dobrze spiewam. Nie znosze chamstwa i manipulacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka