piko piko
2546
BLOG

Braun: dlaczego należy gasić świece chanukowe?

piko piko Społeczeństwo Obserwuj notkę 12

Geneza chanuki:

Profesor Wolniewicz w sprawie chanuki:

"W zakresie gorliwego wykazywania się swoim filosemityzmem, ukochaniem wszystkiego, co żydowskie, trwa u nas zresztą jakieś dziwne współzawodnictwo między panem premierem i panem prezydentem – kontynuował – W grudniu pan prezydent ostentacyjnie wprowadził w Polsce świętowanie żydowskiego święta Chanuki. […] Ja nie mam nic przeciwko żydowskiemu świętu Chanuka, niech je sobie obchodzą. Ale pytam: co nas, Polaków, obchodzi chanuka?!

– Trwające u nas od dziesięciu lat, lekko licząc, nachalne forsowanie kultury żydowskiej i żydowskiego punktu widzenia staje się już nie do zniesienia! Przynajmniej dla mnie, Bogusława Wolniewicza ta nachalność musi przecież wzbudzić reakcje i sprzeciwy, tak jak ten mój w tej chwili! Ale ufam, że ja nie jestem jedyny w Polsce, którego to razi.

– I tutaj rodzi się we mnie drugie pytanie: czy ci promotorzy judeizacji Polski tego nie rozumieją? Czy ich tak zaślepia hucpa? Czy może przeciwnie – rozumieją bardzo dobrze – tego właśnie chcą. Chcą nas sprowokować, by potem móc ryczeć na cały świat o polskim antysemityzmie, polskich obozach zagłady! W wiadomym celu".


Joanna z ekspedyt.org :

"Braun zrobił to, co należało zrobić. A zgiełk się rozszedł i skowyt, jakby wszystkie diabły z piekła, jeden przez drugiego wyły: “co pan zrobił, jak pan mógł coś takiego zrobić?” Jakby oblał lucyfera wodą święconą-taki się rozległ jazgot. Niech Pan Bóg błogosławi Polsce i prawdziwym Polakom- takim jak Grzegorz Braun a synagoga szatana i jej sługusy niech idą tam, gdzie ich miejsce!". Czyli do diabła.


Matka kurka:

1. @GrzegorzBraun wykazał czujność obywatelską i zlikwidował zagrożenie pożarowe.

2. @GrzegorzBraun stał na straży świeckiego państwa i rozdziału państwa od kościoła, a także protestował przeciwko seksistowskiemu patriarchatowi.

3. Sejm RP to nie miejsce na antynaukowe gusła, bo żyjemy w samym centrum federalnej i oświeconej Europy!

4. Ograniczył emisję CO2 i ślad węglowy.


Jak widać jeden ODWAŻNY i uczciwy swoim czynem wywołał konfuzję w środowisku “autorytetów moralnych”,  różnych funkcjonariuszy i szabesgojów. Jak będzie wyglądał dalszy ciąg zdarzeń?

1. Atak medialny co już ma miejsce.

2. Nie będzie żadnej publicznej dyskusji. Dlaczego? Bo nie i już.

3. Mam nadzieję, że ten akt odwagi uchyli drzwi do normalności.


image


To się powtarza



image

https://banbye.com/watch/v_Lb4jlvt4VHHV

piko
O mnie piko

Jaki jestem? Normalny - tak sądzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo