hrabia Pim de Pim hrabia Pim de Pim
805
BLOG

W sprawie "Łażącego Łazarza"

hrabia Pim de Pim hrabia Pim de Pim Rozmaitości Obserwuj notkę 14

W czasie ponad 3 lat obecności w S24 czułem się zobligowany do oprotestowywania rozmaitych nagannych praktyk spotykanych w tym miejscu. Solidaryzowałem się z usuniętymi z Salonu Pawłem Paliwodą, Marylą i innymi blogerami, pisałem do Pana Janke przeciwko obecności w S24 ekspozytury B'nai B'rith, oprotestowywałem durne zmiany regulaminu sankcjonujące różne formy salonowej cenzury.

Jedynym sukcesem w S24, w którym mam jakiś skromny udział , było powstanie Piwnicy - wymusiło na właścicielu S24 wycofanie się (na krótko) z poronionego pomysłu majstrowania przy regulaminie.

Inne tego rodzaju sukcesy miały miejsce już poza S24, np. kiedy poparłem powstający nowy portal Blogmedia 24. Salon stracił swoją wyróżnioną pozycję w blogosferze, a powołane do życia inicjatywy odniosły dostateczny sukces aby stworzyć atrakcyjną alternatywę dla forum wprowadzającego selektywną cenzurę.

Później, nie mając dość czasu aby śledzić wszystkie zdarzenia wewnątrz portalu, machnąłem ręką na poczynania administracji i pomimo wielu okazji nie reagowałem, nie chcąc kolejny raz rzucać grochem o ścianę.

Tym razem muszę zaprotestować przeciwko usunięciu z S24 wybitnego blogera - Łażącego Łazarza.

Panowie Właściciele i Administratorzy S24 - skasowanie bez podania przyczyn konta Łażącego Łazarza utwierdza mnie w przekonaniu , że salon pod Waszym zarządem przekroczył Rubikon i nigdy już nie będzie tym czym był na początku i tym czym przyciągał blogerów o różnych talentach, różnych opcji politycznych i kulturowych. Macie prawo do swojej polityki, do strategii biznesowej i do konformizmu. Nie macie prawa aby być zadowolonym z istniejącego stanu rzeczy. Nauczcie się też golić na pamięć, bo pewnego poranka lusterko może okazać się waszym wrogiem.

Łażącego Łazarza pozdrawiam - będę Pana czytywał na innych portalach w sieci.

lubię celne riposty, doceniam bezinteresowność, erudycję, autoironię i poczucie humoru piszę z przerwami od 2007 roku, współpracowałem z portalami : Wolni i Solidarni, POLIS MPC, Blogmedia24, Niepoprawni.pl, Nieznudzeni Polską.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości