dpanek dpanek
335
BLOG

Tomasz Zimoch - kultowy sprawozdawca

dpanek dpanek Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Na temat Tomasza Zimocha i jego relacji każdy ma swoje zdanie.  Jedni zarzucają mu nadmierną teatralność, inni są jego wirnymi fanami. Ja do teej pory ani nie krytykowałem, ani nie zachwycałem się. Obecne igrzyska olimpijskie i miałki komentarz w telewizji spowodował jednak, że zacząłem oglądać relacje w telewizji, ale z włączonym radiem. Komentarze Zimocha ze startów Małysza czy Kowalczyk były niesamowite. Znaleźć je można na olimpijskim serwisie internetowym Polskiego Radia- polecam.

Na stronie PRznalazłem też miks z najlepszych relacji Zimocha i największych sukcesów Małysza, Miodzio!

Co ciekawe okazało się, że Zimoch jest też zapalonym blogerem! Pisze swój blog 29zdań.

A co Wy sądzicie o tym dziennikarzu?

 

 

 

dpanek
O mnie dpanek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości