dpanek dpanek
141
BLOG

Justyna Kowalczyk nie chce dobrych rad Polaków!

dpanek dpanek Rozmaitości Obserwuj notkę 3

"Ja bym była jednak daleka od podpowiadania mi czegokolwiek na Igrzyskach Olimpijskich" - apeluje srebrna medalistka z Vancouver. Justyna Kowalczykopowiadała Polskiemu Radiu (tu możecie posłuchać) jak reaguje na ludzi, którzy dają jej dobre rady przed startem. "Takie podpowiadanie, wtrącanie się tam naprawdę w ostatnim momencie, kiedy stres jest niesamowity, sięga niesamowitych rozmiarów, jeszcze wtedy słuchanie ludzi, którzy nie są z Tobą na co dzień, nie znają Twoich reakcji, nie wiedzą co tak naprawdę masz w sobie to nie jest dobry pomysł" - mówi Justyna Kowalczyk. 

Ostatnio zawodniczka pokłóciła się ze swoim trenerem. Aleksander Wierietielny zniknął na kilka dni, ale jak zapewnia w rozmowie z Tomaszem Zimochem z radiowej Jedynki (tu znajdziecie jego blog, a tuposłuchać fragmentów jego relacji)- wszystko jest już dobrze. Aleksander Wierietielny nie pojawił się na ceremonii wręczania medali. "Położyłem się, wziąłem gazetkę i tak spokojnie odpoczywałem. Nikt mnie nie ściskał, nie zadawał pytań"- dodawał trener.  Tłumaczył też, że przed startami olimpijskimi było dużo stresów. "Nie mogłem uspokoić Justyny, sam byłem nerwowy. Nie mogliśmy dogadać się. Iskrzyło i to bardzo mocno. To napięcie, ta presja" - mówił Polskiemu Radiu Aleksander Wierietielny.

Justyna Kowalczykwystąpi dzisiaj wieczorem w biegu łączonym 2x7,5 km.Początek finału o godz. 22.00.

dpanek
O mnie dpanek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości