Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński
24
BLOG

Tylko nas dwoje

Przemysław T. Kudliński Przemysław T. Kudliński Polityka Obserwuj notkę 1
Powiem wam szczerze, dosłownie płakałem oglądając sobotni odcinek programu „Tylko nas dwoje” z radości ale i zarazem z rozpaczy. Bo czy patriotyzm i miłość do Ojczyzny, narodu ma już tylko pozostać w starych pieśniach które przypomnieli nam uczestnicy tego, tak pięknego sobotniego odcinka tegoż konkursu?

Serce mi waliło i wali nadal, bo słowa tytułu tego konkursu „Tylko nas dwoje” nagle skojarzyło mi się ze mną i moją ukochaną Ojczyzną. Chciałbym aby każdy Polak myślał właśnie jak ja i utożsamiał się z miłością do Ojczyzny i narodu.
         

Ale czy jest to możliwe, czy dzisiejsze społeczeństwo dorasta przynajmniej do podstaw patriotyzmu, podstaw którymi dla mnie są: podniesienie papierka na ulicy i wrzucenia go do kosza, szacunku do ludzi z najbliższego otoczenia niezależnie od wiary, poglądów, koloru skóry, narodowości … No i oczywiście miłości do ziemi która dała nam życie i po której co dnia stąpamy…?

Czy jest to możliwe, zapytam jeszcze raz w dobie skłócania naszego polskiego społeczeństwa po to tylko by nim z łatwością zawłaszczyć i ogłupiać, a dzięki temu „kręcić olbrzymie lody” rozkładając naszą polską gospodarkę na łopatki służąc wszystkim wokół tylko nie Polsce i narodowi co wyraźnie widać w działaniach większości naszych „polityków” którzy do polityki poszli głównie dla koryta nie po to by służyć Polsce i Polakom.

Zobaczcie i przyjrzyjcie się dokładnie działaniom obecnego rządu, zauważcie że ten rząd co rusz stwarza różne zadymy aby przykryć, zasłonić nimi prawdę, czyli to że tak naprawdę nic nie robi dla kraju i narodu jedynie dla swoich „mocodawców” i dla siebie!

Nie możemy pozwalać dłużej na to, Polska to nasza Ojczyzna a oni chcą ostatecznie by Polska stała się skansenem a naród siła najemną, taki otrzymali prikaz i go realizują, to przykre.

Inna sprawa, a właściwie sposób na ogłupianie społeczeństwa to alkohol, ja mieszkam w Poznaniu, a wyobraźcie sobie że w Kanadzie w miastach liczebnością ludzi zbliżoną do Poznania jest średnio cztery do pięciu sklepów z alkoholem, u nas  obecnie co kawałek sklep a gdy się do niego wejdzie na pierwszym planie wóda i piwo. Czy tak jest dobrze? Prawdopodobnie wielu ludzi obecnie odpowiedziało by mi że jest dobrze bo nie muszą daleko chodzić czy jeździć za jakimkolwiek procentowym napojem, może to i racja, ale czy alkohole wpływają pozytywnie na rozwój osobowości?

Ja myślę że to zaplanowane działania, Polska jest rozsprzedawanana, innym, prawo gospodarcze napisane jest głównie pod zagraniczne firmy, a nasze rodzime, polskie firmy padają, ludzie tracą pracę, mieszkania i to jest to, bo najłatwiej ze zmartwienia uciec w alkohol.

I nie jest to wina tych ludzi z problemami a tych którym zależy na otumanieniu Polaków.

Nie możemy dłużej na to pozwalać, musimy zakasać rękawy i wziąć się solidnie do roboty po to żeby Polska była Polską a nie poletkiem kręcenia lodów dla wszystkich z zewnątrz. Musimy to zrobić by polski naród żył godnie i dostatnio a nie tak jak to się teraz dzieje stał się tzw. Szumowiną do czego starają się doprowadzić nasi „politycy” – zacznijmy wiec działać!!!

Podstawową sprawą powinno być to aby zmienić ustawę o partiach politycznych, partie powinny być finansowane jedynie z własnych składek, a górną granica tej składki powinno być raptem 100 złoty miesięcznie. Wówczas partie polityczne, aby zdobyć poparcie społeczeństwa musiałyby zacząć działać wśród ludzi i dla ludzi!

Przyjrzyjcie się co dzisiaj mamy. Zbliżają się wybory prezydenckie i zaczyna się „promowanie” kandydatów, a co w związku z tym widzimy?

Nic nadzwyczajnego, bo kandydaci występując w mediach zamiast pochwalić się co dotychczas zrobili dla Polski i narodu i co zamierzają w przyszłości zrobić nie myślą o tym, ale z łatwością, z zadziwiająca łatwością przychodzi im plucie na konkurencję – czy to jest normalne? Czy tak powinno się robić chcą zostać Prezydentem naszej Ojczyzny?

Na pewno nie!

Zjednoczmy się więc, zakaszmy rękawy i do działania! Ratujmy naszą Ojczyznę za którą przelewali krew i ginęli nasi przodkowie. Dajmy ludziom i narodowi radość z bycia Polakiem i obywatelem Polski. To nie jest trudne ale musimy przełamać w sobie pewne bariery które zaszczepiły w wielu Polakach „czysto polskie media” działające tak naprawdę dla tych którzy żerują na Polsce garnąc ku sobie a nas mając w …

A wracając do początku tego artykułu, zauważcie z jaką łatwością kiedyś pisano w różnych regionach naszego kraju proste i jak piękne patriotyczne pieśni, przypomnijcie sobie to że z olbrzymia przyjemnością śpiewali je wszyscy, a co dzisiaj mamy?

Dzisiaj to co zobaczyłem w konkursie „Tylko nas dwoje” to rzadkość, patriotyzm jest wypaczany i wyśmiewany, a dlaczego tak się dzieje?

Ano dlatego że pewnym środowiskom na tym bardzo zależy, zależy im na tym żeby zeszmacić Polskę i Polaków, mają w tym swój własny cel a tym celem jest garnąć ku sobie ile się da nie bacząc na naród. Mało tego, aby naród tego nie zauważył że się go niszczy – ogłupiają i skłócają polskie społeczeństwo, rozbijają przyjaźnie międzyludzkie i starają się zeszmacić naród po to by brać i brać ile się da!

Nie pozwólmy na to, zjednoczmy się i walczmy o Polskę, polskość i prawdziwe godne życie Polaków i ich rodzin! Niech znów, gdzie tylko się wybierzemy płyną słowa polskich pieśni i piosenek śpiewanych z autentyczną radością przez wszystkich członków narodu polskiego!

Przemysław T. Kudliński

Tusk pijany

Nasz premier - posłuchajcie

Przemysław T. Kudliński ...po prostu człowiek ... Kontakt: poczta | gg: 7010003   Czym jestem?   Szarą żywą bryłą Która przez życie toczy się szare, Bez sensu, Bez wiary w człowieka, W istnienie. Bo czym jest istnienie bez wiary? Jest mrokiem, pustynią, kamieniem, Nicością. Jest powolnym konaniem.                       Grudzień 1973 PeKa ...te słowa napisałem w 1973 roku, gdy odchodził najbliższy memu sercu człowiek, mój dziadek. Człowiek który nauczył mnie szacunku do innych ludzi, człowiek dla którego wszystko wokół, ludzie, zwierzęta, przyroda, było ważniejsze niż on sam. Tak to wówczas odbierałem, ale gdy otrząsnąłem się, zrozumiałem że to było złudzenie, dziadek po prostu był człowiekiem całym swym sercem i duszą i dlatego był taki a nie inny. Dawał siebie innym i dostawał... Minęło tyle lat, kocham go, podziwiam i staram się mu dorównać, czy mi się to uda? ...marzy mi się żeby moje przyszłe wnuki żyły w normalnym państwie, w państwie w którym politycy służą państwu a nie państwo politykom. Dla mojego dziadka ja byłem najważniejszy, a może mi się tak wydawało - ale naprawdę tak się czułem gdy z nim przebywałem, i kocham go za to, chcę więc być taki jak on, kochać swoje wnuki i dać im wszystko co pozwoli im godnie żyć, no nie dosłownie dać, ale stworzyć takie warunki by dzięki swojemu zaangażowaniu mogli żyć godnie. Zacznijcie robić to samo, bądźcie natchnieniem dla najbliższych i stwórzcie im możliwość zaangażowania się w pracę dla swojego dobra, dobra najbliższych, niech nauczą się pracować po to by uczciwie i godnie żyć. W niektórych przypadkach zacząć trzeba będzie od samych siebie - zacznijmy więc razem... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka