Piotr Stróż Piotr Stróż
831
BLOG

Poseł Grodzka asugerował: "przychodzi badania lekarskie z powodu

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 19

  

O tym, że przychodzi baba do lekarza to już słyszałem, ale okazuje się, że nie tylko baba przychodzi, bo "przychodzi badania lekarskie z powodu niepłodności". Powód mają do przyjścia. Tylko nie wiem czy do lekarza. No, ale jak lekarskie, no to chyba, no i jak się już zejdą, znaczy się se przyjdą ta baba z tymi badaniami to się zdarzyć może, a nawet podobno "często zdarza się", że dowiaduje się dopiero wtedy, że urodziła się chłopem.

 

 Tej, szok.

 

Wzruszyłem się tym głęboko jak po brazylijskim serialu, bo się dowiedziałem jeszcze dodatkowo, że Anka Grodzka może coś wiedzieć w tym temacie, bo przypadkiem też jest ojcem syna, który pracę znalazł w Sejmie (a ja też szukam pracy).

 

"- No bo przecież często zdarza się, że kobieta dowiaduje się o tym, że urodziła się chłopcem dopiero wtedy, kiedy przychodzi badania lekarskie z powodu niepłodności. Zjawisko takie nazywa się zespołem niewrażliwości na androgeny lub zespołem feminizujących jąder – powiedziała. "

 

z <http://www.fronda.pl/a/grodzka-o-pawlowicz-moze-miec-zespol-feminizujacych-jader,25944.html>

Idem np. http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/418352,grodzka-atakuje-pawlowicz-ona-moze-miec-meskie-geny.html

 

Tej, a jakby nie przyszli to by się nie dowiedziała i powiedziała, czy powiedział, bo już się pogubiłem? 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości