Piotr Stróż Piotr Stróż
347
BLOG

☭ Wszyscy przepraszamy gen. Duka czeskiego

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 8

Honor munduru się liczy polskiego żołnierza, a nie posadki, jeśli dobrze zrozumiałem generała w telewizorze, bo niektórzy to już nie mogą - dodał tytułem wyjaśnienia.

Zatem nie pozostaje nic innego jak przeprosić, bo zgoda buduje. I wsionść trzeba i wnieść wsiema dostępnymy sposobamy i wsiontkiem jakimś projekt ustawy w tej sprawie do organu właściwego nad Wisło.

I przepraszać! Na kolanach. Przepraszaliśmy już za Jedwabne, no to i za Smoleńsk i za Raport trzeba, no nie?

Jak wszyscy, to i babcia. No nie? Tzn. jednak nie wszyscy, sorry, ale taki mamy klimat, że ja za Jedwabne to nie mogłem, wyjaśnię, bo moja śp. babcia zamiast zabijać i palić to ukrywała Żydka przed Niemcami, więc nie wypadało chyba, no nie. Ale teraz jest okazja do poczucia zgody narodowej. Bo zgoda buduje. Chodźmy razem. Środkiem drogi.

☭ Wszyscy przepraszamy gen. Duka czeskiego. Piękna akcja na wybory. O czym już rozgłośnia zapodała na Twitterze.  Radio EREWAŃ  jakieś  2 min.  temu

★ ☭ Wszyscy przepraszamy gen. Duka czeskiego a @A_MACIEREWICZ odszczeka te skrzynki, jeśli jeszcze nie odszczekał http://ln.is/piotr.salon24.pl/8COVM …

Rozwiń

Skoro trzeba. człowiek musi. Sojusz ważna sprawa, bo zgoda buduje.

 

A w czyim imieniu to ćwierka?

Bo z pewnością nie w moim. Nie ma mojej zgody na putinizację, bo zgoda buduje. Niech się sam przyzwyczaja i kark zgina. Niech nawet Dukaczewskiego i Putina przeprasza, ale beze mnie.

A musi to na Rusi.

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka