piowel piowel
761
BLOG

Brak Małysza i ostatni wałek na MŚ - mam z TV rozbrat

piowel piowel Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 Nie ma już nic na tym świecie wartego tego, by mnie zaciągnąc przed ekran TV.  Ograniczałem sie zresztą do podziwiania spokoju, opanowania Adama Małysza - przynajmniej ostatnio. Skoki zresztą ogladałem od czasów Weisfloga, Nykenena, czy Vettoriego i mam ich już serdecznie dość. 

Ta hucpa na oczach milionów podczas imitacji turnieju drużynowego, serdecznie obrzydziła mi ten przemysł. Przerwanie konkursu, bo na pudle są przypadkowo gospodarze i drużyna syna z-cy dyrektora pucharu świata w skokach....

To zbyt żenujące skoro zdolało porazic nawet moja szczątkową inteligencję.

piowel
O mnie piowel

leniwy, dlatego z boku wydawać się moze, że pracowity bo CHCĘ ROBIĆ SZYBKO I DOBRZE, by mieć jak najszybciej ŚWIĘTY SPOKÓJ

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości