pishtaco pishtaco
32
BLOG

Rząd Tuska jak Pies !!!

pishtaco pishtaco Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Uściskany w Smoleńsku przez Putina Task zachowuje się jak pies, który pogłaskany przez swojego pana ślubuje dozgonną wierność.

Każda ingerencja rządu w proces badania przyczyn katastrofy byłaby bardzo źle odebrana!

Nie to nie moje zdanie! To wypowiedz rzecznika-ciecia Pawła Grasia!!

I to zdanie idealnie oddaje podejście rządu Tuska do obrony interesu narodowego Polski. Obecnie jedną z najważniejszych spraw jest szczególowe wyjaśnienie rzyczyn katastrofy pod Smoleńskiej. I zamiast zażądaćwspólnego badania rząd Tuska zgadza się na przyjęcie wersji rosyjskich specjalistów. Polska komisja zdaniem jej przewodniczącego Edmunda Klicha nie ma żadnego wsparcia rządu Tuska.      "

 Nie mieliśmy żadnego wsparcia (w Rosji - red.). Na moją prośbę do ministra Bogdana Klicha, że nie mam jeszcze tłumacza, dostałem odpowiedź: "to co pan robi tam od trzech dni. To pan powinien go sobie załatwić". Dalej pan minister Klich powołując się na swoje rozporządzenie zmuszał mnie wprost do współpracy z polską prokuraturą.      

Mam już dość tych platformerskich mięczaków.

 

 

pishtaco
O mnie pishtaco

Jestem poszukiwaczem prawdy!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości