pishtaco pishtaco
33
BLOG

Coca Cola odpowiada!

pishtaco pishtaco Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Wysłałem ostatnio protest do coca coli protestując przeciwko splugawieniu przez figurskiego-wojewódzkiego pamięci po Lechu Kaczyńskim i szkalowaniu jego brata w haniebnym teledysku w Esce!

Otrzymałem taką odpowiedź:

"Szanowny Panie,
chcieliśmy zapewnić, że jako sponsor programu Eska Rock nie mieliśmy wpływu na jego zawartość. Dlatego też nie byliśmy świadomi, że nasza marka zostanie wykorzystana w politycznym kontekście wyemitowanej wczoraj piosenki, która może obrażać uczucia wielu osób i ubolewamy nad tym, że tak się stało. Łamie to naszę zasadę nieangażowania się w jakąkolwiek działalność polityczną. Nasza marka nie sponsoruje już programu.

Z poważaniem

Katarzyna Borucka
Dyrektor ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji"

Jestem kontent!

mam nadzieję, że szefowie pani Boruckiej dotrzymają danego przez nią słowa i wycofają budżety reklamowe z radia które odważyło się autoryzować tak plugawe zachowania!

Jeśli tak się stanie uhonorujmy to w Salonie24

pishtaco
O mnie pishtaco

Jestem poszukiwaczem prawdy!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości