podcastsportowy podcastsportowy
152
BLOG

Podcast Sportowy - Karny Lamparda

podcastsportowy podcastsportowy Kultura Obserwuj notkę 0

Witam!

Jako jeden z prowadzących, chciałbym wygłosić słowo wstępu:

To całe blogowanie, lub jak kto woli (ja wolę) obywatelskie dziennikarstwo, ma wiele wymiarów…

Jednym z moich ulubionych jest podcasting… Czyli (w przybliżeniu) radiowe audycje dystrybuowane przez sieć. Zwykle jako mp3, ale mogą też być oczywiście inne formaty…

Można sobie toto za pomocą jednego kliknięcia ściągnąc bezpośrednio ze strony autora. Można zasubskrybować, dzięki RSS, poprzez różne programy – czytniki RSS, iTunes, Juice, wszelkie przeglądarki internetowe

Od dłuższego czasu jestem od tego uzależniony. Zestaw – komputer, iTunes, iPod. Ten ostatni używany tylko do podcastow – wiec wystarcza mi Nano – maly, flashowy i wygodny.

Początki tego uzależnienia to lata 90 w Stanach… Mieszkałem w Nowym Jorku i pasjami słuchałem miejscowych “gadanych” stacji radiowych. Ile razy zasypiałem przy “Coast to Coast with Art Bell”... To było dla mnie fascynujące – facet mający swoje małe studio gdzieś na pustyni, produkujący codziennie w nocy programy radiowe kupowane przez masę lokalnych stacji w całym kraju.

Potem wróciłem do Polski. I strasznie mi tego “gadanego”, różnorodnego radia brakowało…

A później pojawiły się podcasty i przenośne odtwarzacze mp3… I zniknął jeden z ostatnich powodów dla których chciałbym mieszkać w Stanach. Swoje Stany mam teraz kiedy chcę :)

Nadszedł czas by przejśc na drugą stronę bardykady...

Zaczynamy od podcastu sportowego - obecnego w sieci od około dwóch miesięcy. Pomyśleliśmy, że warto go również przybliżyć blogerom z salonu24...

oto ostani odcinek:

Karny Lamparda

 

a w nim:

Dwie strony księżyca - półfinały Ligi Mistrzów i derby Łodzi. Antymourinho czyli zagadka Avrama Granta. Frank Lampard strzela karnego. Legia jak Arsenal? Niemoc Barcelony, w której nigdy nie grali Hiszpanie. Hołowczyc i Gollob. Kibicowi Realu Madryt płonie samochód, a Kubica umacnia swoją pozycję.

Poprzednie odcinki dostępne przez naszą stronę (link w prawej kolumnie) Tam również link umożliwiający subskrypcję podcastu

serdecznie zapraszamy do słuchania!

Prowadzący - Marcin Magdziarz, Michał Zawada i Przemek Kondraciuk. Komentuj pod notkami, bądź napisz do nas - podcastsportowy@gmail.com Podcast dostępny także przez nasz zewnętrzny blog: http://podcastsportowy.wordpress.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura