poldek poldek
224
BLOG

Nawet najzasobniejsza skarbonka ma dno.. .

poldek poldek Polityka Obserwuj notkę 5
Jak byłem młodszy, też sobie zadawałem to pytanie by szukać odpowiedzi na to, czy Kościół to Kościół.. - znaczy ten Kościół opisany w Dziejach Apostolskich. Bo w tamtym były cuda a w dziesiejszym? W mojej parafii o cudach nie słyszałem.
 
I tutaj zapewno mogą skoczyć mi do "gardła" Ci zawiedzeni Kościołem, skupieni na błędach i grzechach jego sług.. .
 
Ale ja o czym innym chcę pisać. 
 
Proszę zwrócić uwagę na tytuł obecnego wpisu ze szczególnym uwzględnieniem słowa "dno". I to dno własnie.. .
 
jest kluczem leżącym na "zielonej łące".
 
Pozdrawiam.
 
p.s.
Skoto najbardziej zasobna skarbonka ma dno.. - nie można w niej złożyć swojej nadziei.. . Stąd uBóstwo jest bogatsze niż wszelkie skarbonki świata razem wzięte.
poldek
O mnie poldek

********************************* ---- poldek34@gmail.com,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka