polityczny-kier polityczny-kier
54
BLOG

In Vitro a msza święta ?

polityczny-kier polityczny-kier Polityka Obserwuj notkę 8

Dosięgamy już największej hipokryzji w dziejach. Zaprzysiężony Bronisław Komorowski, jawnie i z uśmiechem na twarzy, będzie uczestniczył (stojąc w pierwszym rzędzie) w uroczystej mszy św. w Archikatedrze Warszawskiej. Gdzie dostrzegam obłudę i dlaczego mam tak olbrzymie pretensje do władz kościoła ? Już wyjaśniam.

„Tak mi dopomóż Bóg”. Prezydent Komorowski zapomniał o debatach wyborczych i pewnych obietnicach. Deklarujący swoje przywiązanie do Kościoła katolickiego, zapomina o sprzecznych prawach katolickich.

Cytat: „Byłem, jestem i zawsze będę za życiem. To oznacza, że zawsze byłem przeciwko karze śmierci, byłem zawsze przeciwko aborcji na życzenia, byłem i jestem za in vitro”


Jak więc można pogodzić jedno z drugim. Dlaczego Kościół milczy i nie zabiera głosu w tej sprawie. Przecież to najwyższa osoba w Państwie, jej głos jest głosem wyborców. Wyborców tych było całkiem sporo.

Po raz kolejny Kościół katolicki zbiera plony totalnej porażki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka