Histeryk z Pomorza Histeryk z Pomorza
841
BLOG

Kłamstwo w kłamstwie - Jak upaść poniżej honoru człowieka

Histeryk z Pomorza Histeryk z Pomorza Polityka Obserwuj notkę 21

 Łatwo z człowieka głupka zrobić. Przekonałem się o tym na własne oczy, czytając na jednej ze stron internetowych "Gen. Petelicki zaplanował swój krok". Wielkie hasło rozbłysło mi na monitorze laptopa, a jako człowiek ciekawski i dociekliwy zajrzałem. 

Mój mózg zaczął się rozpadać, nie wiedział ile jest "2 + 2". Pytanie moje brzmi : KURA CZY JAJKO? Petelicki miał więc RANY POSTRZAŁOWE, jak na początku podawano, czy JEDNĄ RANĘ POSTRZAŁOWĄ Z JEDNEJ ZAŁADOWANEJ KULI? Moi czytelnicy, ogłupiałem. Nie wiem co mam myśleć. Dzisiejsze masowe media spełniły swoje zadanie, zdezorientowały mnie. Lecz moja stalowa intuicja wywiodła mnie z jakże brutalnego labiryntu logicznego myślenia mediów. Oprzytomniałem, poczułem się jak po śmierci klinicznej, obudziłem się na nowo. Pewnie zacznę nowy dzień tak jak nakaże mi organizacja "x". Właśnie nie! Nie mogę! Coś mi na to nie pozwala. 

Tylko Bóg wie co się działo z gen. Petelickim, no i diabeł który wszystko nam w głowach pomieszał. Ale jesteśmy ludźmi mądrymi, ponieważ nie znaleźlibyśmy się w jakże "mądrej" stronie bloggerów jaką jest Salon24.pl. Dlaczego media robią nam sieczkę z mózgu mówiąc "raz tak, raz nie, raz jajko i raz kogut"? Moi czytelnicy odpowiedzcie sobie na to pytanie...

Jestem osobą mądrą, wyrozumiałą i odważną. Lubię prowadzić konwersacje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka