Olgierd Jedlina Olgierd Jedlina
311
BLOG

Może ten świat jeszcze nie zwariował?

Olgierd Jedlina Olgierd Jedlina Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

Wpadłem na notkę Franka (Derbina). O innym Franku. Zabrakło, jak w praktycznie wszystkich odniesieniach do Sinatry, mojego ulubionego utworu. Do którego mam przeokrutną słabość. Tego zaśpiewanego z córką:

 

 

Włączyłem więc googla w celu ustalenia linku. W czasie wpisywania zapytania zamarłem. Ponieważ uświadomiłem sobie, że wiodącą wyszukiwarka po wpisaniu "frank", zaproponuje "szwajcarski".

 

Tymczasem (dowód w obrazku na górze) google uznało, że Frank Sinatra jest istotniejszy od franka szwajcarskiego!

 

Nie powiem, jestem bardzo pozytywnie  zaskoczony ;)

 


 

P.S. A jak mi ktoś wklei nieudolny wykon tego kawałka popełniony przez Robiego i Nikolę, to się wkurzę :/

»... Jednym z Polokoktowców jest Olgierd Jedlina, redaktor pisma "Pasikonik", żyjący spokojnie w swoim poukładanym świecie z narzeczoną Ewą. Jego spokój burzy schwytanie jego przyjaciela Adasia przez agentów Kilkujadka. Adasiowi udało się samodzielnie stworzyć formułę Kingsajzu, co może przynieść Polokoktowcom trwałe bezpieczeństwo, jednak dla Adasia staje się przyczyną zguby...« (http://www.zgapa.pl/zgapedia/Kingsajz.html)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości