Ignatio Ignatio
579
BLOG

JESTEŚMY Z PANIĄ PANI MARTO!

Ignatio Ignatio Polityka Obserwuj notkę 6

Szanowna Pani Marto!

 

Trzy lata temu w tragicznym zdarzeniu straciła Pani oboje Rodziców. W mgnieniu oka zawalił się Pani Świat. Wiem co to znaczy, bowiem sam straciłem swoją Mamę w wypadku samochodowym. Mój Świat również runął w jednej chwili. Wiem też, co może znaczyć, gdy nie możemy zobaczyć nawet choćby po śmierci twarzy Naszych Bliskich, śpiących już w pokoju wiecznym...

Na domiar złego Pani Rodzice, a zwłaszcza Pani Tata są wciąż szkalowani w mediach, na Pani temat wypisywane są różne bzdury, pomówienia. Potrafię sobie wyobrazić jak jest Pani ciężko.

Chciałbym aby miała Pani świadomość, że wiele osób Pani współczuje, wiele osób Panią wspiera w rozmowach, w myślach, w modlitwach… Wiele, bardzo wiele osób modli się za Pani Rodziców. Proszę mi wierzyć, że Pamięć o Pani Rodzicach nie zginie w uczciwych ludziach, że Pani Tata jest wzorem patriotyzmu, o którym prędzej czy później będą się uczyć młodzi w szkołach.

W ten rocznicowy dzień, proszę przyjąć te proste wyrazy wsparcia od zwykłego, szarego człowieka. Ale takich ludzi jak ja jest wielu, bardzo wielu i coraz więcej!

 

JESTEŚMY Z PANIĄ!

Ignatio
O mnie Ignatio

Cierpliwy i zawsze z determinacją dążący do celu. Stawiający sobie bardzo wysoko poprzeczkę i surowo rozliczający się ze swych dokonań. Pragnący spokojnego życia domator, fan gotowania i zwiedzania "na żywioł". Obywający się bez telewizora, słuchacz Trójki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka