Ignatio Ignatio
649
BLOG

KONFERENCJA TUSKA - Z UŚMIECHEM

Ignatio Ignatio Polityka Obserwuj notkę 0

Musze przyznać, że poniższy dowcip znalazłem w komentarzach na Interii. Napisał go xII: Ubawiłem się, czego i Państwu życzę!

Konferencja Tuska. - cudotwórca przemawia, chwaląc się osiągnięciami swego rządu.

- A tuż pod Mszczonowem Platforma Obywatelska doprowadziła do uruchomienia nowej, ekologicznej elektrowni, gdzie, zamiast węgla, pali się torfem - chwali się Tusk.

Głos z sali: - Ale ja tam byłem, tam nie ma żadnej elektrowni!!!!!!!!!!!!

Premier niezrażony peroruje dalej: -A dzięki staraniom Platformy Obywatelskiej, niedaleko Jasła, wybudowaliśmy eksperymentalny odcinek autostrady czteropasmowej!

Tenże głos z sali:- Ale tam kuzwa nie ma żadnej autostrady!!!!!!

Nie wytrzymał w końcu Schetyna i wkurzony krzyczy: - A ty, gościu, zamiast wozić się po Polsce, lepiej byś TVN24 pooglądał!!!!!!!!
 

Ignatio
O mnie Ignatio

Cierpliwy i zawsze z determinacją dążący do celu. Stawiający sobie bardzo wysoko poprzeczkę i surowo rozliczający się ze swych dokonań. Pragnący spokojnego życia domator, fan gotowania i zwiedzania "na żywioł". Obywający się bez telewizora, słuchacz Trójki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka