Polskie ZOO Polskie ZOO
1201
BLOG

TYGODNIK DO RZECZY: Prokuratura to najbardziej zdemoralizowana instytucja.

Polskie ZOO Polskie ZOO Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

"Trzy najbardziej zdemoralizowane instytucje w Polsce to jest po pierwsze - prokuratura, po drugie - służby specjalne, po trzecie - telewizja publiczna. (...) Te trzy instytucje - kupią, sprzedadzą, zdradzą, zniszczą. I tak dalej, i tak dalej" - miał mówić Kwaśniewski nagrany w Restauracji "Sowa i przyjaciele". Tak pisze Cezary Gmyz w tygodniu "DoRzeczy". Kiedyś Gmyz - poznaliśmy się przed 20 laty pewnie - napisał mi, że trafiłem na "najbardziej patologiczny system w Europie" i że trzeba go zmienac. Ale jak? Ja postanowiem skorzystac z rad prof. Leszka Balcerowicza i ujawniac nazwiska zdegenerowanych prokuratorów i ich przełożonych, którzy zamiatali problemy pod dywan ale i tuszowaliteż przestępstwa swoich podwładnych. 

"Szanowny [tu moje imię],

dzięki za przesłane pytania. Od razu muszę Cię uprzedzić. Trafiłeś na najbardziej patologiczny system w Europie. Zajmowałem się już tego typu sprawami i nie mam dobrych wiadomości. Znam przykład wybitnego i wpływowego prokuratura, któremu ten system najpierw doprowadził do ciężkiego upośledzenia córki bo za późno podjęto decyzję o cesarce. Dziecko w po sześciu latach zmarło. Sprawa jest teraz w Strasburgu. Podobnie było z ojcem Zbigniewa Ziobry, którego lekarze skazali na śmierć, podobnie jest teraz w sprawie bliźniąt z Włocławka, gdzie ukradziono USG. Tysiące takich przypadków w Polsce. [...]  Jestem głęboko przekonany, że ten system jest zdegenerowany ale, że z pomocą ludzi takich jak Ty można próbować to zmieniać

Życzę wytrwałości bo na pewno będzie Ci ona potrzebna

Czarek Gmyz"

O służbach specjalnych nic nie wiem. O telewizji publicznej też nie. Nie oglądam. Ale o prokuraturze wiem i dziś opiszę łajdactwa prokuratorów. Nie organu Panstwa tylko łajdactwa konkretnych ludzi. Zrobili sobie ze mnie "skórę", bo trafił im sie pacjent żądający wysokich odszkodowań. Milionowych a nie jałmużny. A nie 1 zł. symbolicznie jak kiedyś proponował szpital człowiekowi za odcięcię ręki. Złotówka dla ofiary medycznej zbrodni. Coś na zasadzie "dac złotówkę i niech kaleka zdycha". Prokuratura nie kiwnęła palcem w tej sprawie. Łapówkarscy prokuratorzy pokroju Hopa. Miliony są związane z lekarzami. To nie lada okazja dla prokuratora. Ja stałem się dla nich "skórą". Dla łowców skór w prokuraturze. 

Oto osoby. Oto tuszujący przestępstwa i ich bigramy, których nie mogę spisac, bo mi Pogoda - Prokurator Apelacyjny w Lublinie oraz Więkiewicz - Prokurator Okręgowy w Siedlcach blokują informację publiczną. Dlaczego? Dlatego, że ręka rękę myje ale takze brudzi. Obaj są ubabrani po łokcie. Pogoda popierał Więckiewiiwcza na stołek a Więckiewicz Pogodę. To moge podac, bo już mam na piśmie. Popierali się nawzajem. Pprokuratura stała się "towarzystem kolesi". U Sowy nagrywano polityków. Ja nagrywałem prokuratorów. Po to są dyktafony. 

Prok. Katarzyna Wąsak - Prokuratura Rejonowa w Siedlcach

Prok. Agnieszka Sobczak - Prokuratura Rejonowa w Siedlcach

Prok. Jarosław Wardak - Prokuratura Rejonowa w Siedlcach

Prok. Maria Kempka - była Prokurator Rejonowa w Siedlcach, obecnie prokurator w Prokuraturze Rejonowej w Garwolinie

Prok. Agnieszka Czapińska - Prokuratura Rejonowa w Siedlcach

Prok. Kamil Żmudziński - Prokuratura Rejonowa w Siedlcach

Prok. Grzegorz Bielski - Prokuratura Rejonowa w Łomży, obecnie Prokurator Rejonowy w Kolnie. 

Prok. Grzegorz Eryk Kryszpin - Prokuratura Rejonowa w Łomży

Prok. Dariusz Błażejczyk - Prokurator Rejonowy w Łomży

Prok. Tomasz Wilk - Prokurator Okręgowy w Lomży

Prok. Andrzej Tańcula - Prokurator Apelacyjny w Białymstoku

Prok. Robert Więckiewicz - Prokurator Okręgowy w Siedlcach

Prok. Robert Król - Prokuratura Okręgowa w Siedlcach

Prok. Andrej Pogoda - Prokurator Apelacyjny w Lublinie

Prok. Ewa Ruchlicka - Prokuratura Apelacyjna w Lublinie

Do tego rzecznicy dyscyplinarni w Lublinie i Warszawie: Padała i Radoniewicz. Ci tuszowali łamanie prwa w prokuraturze. Tuszowali nawet to, że miałem byc pobity za artykuły w "Gazecie Wyborczej". Tańcula i Pogoda wrabiali nawet Seremeta i nie ujawniali mu danych o śledztwach. Seremet w odpowiedzi na interwencję poselską bzdury pisał posłowi Tchorzewskiemu. Zataili przed Seremetem a Seremet konsekwentnie przed Tchórzewskim dwa zawiadomienia o ukryciu dokumentow medycznych. Nie wiedział o nich Seremet. Tańcula i Pogoda do tego się posunęli. Prokurator Apelacyjny Jerzy Hop poszedł siedziec. Oby Pogoda i Tańcula legli na pryczy obok niego. To oni stwarzali warunki do ukrywania moje dokumenatcji medycznej. Pozorowali śledztwa bez dokumenatcji medycznej, bez komputera z nią, bez aparatu USG i zapisów z niego. To oni będa tuszowac. Teraz muszą, bo będa tuszowac własne pomocnictwo by lekarze i szpital nie musieli płacic odszkodowań. Już dawno podjęli decyzję, by sie mnie pozbyc. Wszczęli śledztwo, że nękałem lekarza. Prowadzi je Żmudziński. Ale... po owym rzekomym "nekaniu" o udostępnienie mi dokumenatcji medycnej oskarzony lekarz udostępnił mi moja własną dokumenatcję po 3 latach i 3 miesiącach starań. Najpier starałem się o te dokumenty do leczenia. Później także, by zdobyc dowód dwóch prokuratorek i sędzi. Mam już dziś dowody przestępstwa prok. Katarzyny Wąsak, prok. Marii Kempki i sędzi Magdaleny Banasiuk, która we własnym interesie nakazala śledztwo przeciwko mnie w miesiac po tym jak ja złożyłem zawiadomienie o jej przestępstwie. Tym dowodem są zdjęcia USG w formie cyfrowej. Wąsak i Bansiuk kłamały, że lekarz nie drukowął tych zdjęc. Spece kryminalistyczni powiększali milion raz dane i to sa zdjęcia na dokumencie, do których nie miałem dostępu. Ups.. Tańcula i Pogoda ich nie mieli w żadnym śledztwie. To jest dowód przestępstw dwóch prokuratorek i sędzi. To jest dowód pomocnictwa Tańculi i Pogody w tuszowaniu przestępstw. 

 

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo