Polskie ZOO Polskie ZOO
348
BLOG

Wsadźcie w końcu Seremeta!

Polskie ZOO Polskie ZOO Polityka Obserwuj notkę 0
Wsadźcie w końcu Seremeta! Niech mu się spełni proroctwo, że jak PiS dojdzie do władzy to go wsadzi. Znowu zatuszowali kolejne przestępstwo dzięki niemu. Dokładnie tą samą metodą, jaką stosowano wobec Sandauera. Prok. Kamil Żmudziński z Siedlec. Przyklepała sędzia Małgorzata Semeniuk. Właśnie otrzyamłem postanowienie, że odrzuca moje zażalenie na umorzenie śledztwa. Wolno jej. A jakze! Jest niezwisła od prawa i faktów. Rok czekali, by dane sprawców przestępstwa zniknęły u dostawców usług internetowych. Żadna moja interwencja u Seremeta nie byłą skuteczna. Niech Seremet w koncu powie co robił w USA i jak tam łamał prawo. Imigrant Seremet... Panie i Panowie Dziennikarze pytanie dla Was: czy był deportowany?
 
Poprę PiS i będę popierał w sprawie ścinania lewych prokuratorów i poprę zmianę "Prawa o ustroju sądów powszechnych". Dlaczego? Bo zmiany wprowadzone przez PO były łajdacką zbrodnią wyrządzoną Polakom. Mi wyrządzoną. Dużo rozmawialem o tym z Panem Prok. Andrzejem Witkowskim i zgadzał się, że to ja jestem ofiarą takiego a nie innego funkcjonowania strukturalnego prokuratury. Nie mam do kogo sie odwolac i nie miałem, gdy tuszowali przestępstwa. Nie interesuje mnie polityka. Interesuje mnie to, by sędzia i prokurator w Polsce nie był bezkarnym cynglem i przestępcą. Im potrzeba bata. Chocby Ziobro. Ja się nie boję PiS-u i nie boję Ziobro. Boją się malwersanci polityczni wszelkiej maści. Oni się boją.
Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka