tutejszy tutejszy
257
BLOG

Już kiedyś było głosowanie w sprawie Krzyża

tutejszy tutejszy Polityka Obserwuj notkę 2

Paweł Deresz poinformował, że w sprawie Krzyża odbędzie się głosowanie w Pałacu Poncjusza Komorowskiego:

15 A był zwyczaj, że po tragicznej śmierci stawiało się Krzyż. 16 Trzymano zaś wtedy znacznego więźnia przed Pałacem Prezydenckim - drewniany Krzyż ustawiony przez harcerzy 17 Gdy się więc zebrali, spytał ich Komorowski: «Którego miejsca chcecie, żebym wam Krzyż postawił, przed Pałacem czy w Smoleńsku 18 Wiedział bowiem, że przez zawiść Go wydali. 19 A gdy on odbywał przewód sądowy, żona jego przysłała mu ostrzeżenie: «Nie miej nic do czynienia z tym Sprawiedliwym, bo dzisiaj we śnie wiele nacierpiałam się z Jego powodu». 20 Tymczasem dziennikarze i politycy namówili tłumy, żeby prosiły o Smoleńsk 21 Pytał ich namiestnik: «Które z tych dwóch miejsc chcecie, Pałac czy Smoleńsk?» Odpowiedzieli: «Smoleńsk». 22 Rzekł do nich Komorowski: «Cóż więc mam uczynić z miejscem przed Pałacem» Zawołali wszyscy: «otoczyć barierkami» 23 Namiestnik odpowiedział: «Cóż właściwie złego Wam ten Krzyż uczynił?» Lecz oni jeszcze głośniej krzyczeli: «otoczyć barierkami!» 24 Komorowski widząc, że nic nie osiąga, a wzburzenie raczej wzrasta, wziął wodę i umył ręce wobec tłumu, mówiąc: «Nie jestem winny przeniesiena tego Sprawiedliwego. To wasza rzecz». 25 A cały lud zawołał: «Hańba ta na nas i na dzieci nasze».
26 Wówczas przeniósł Krzyż postawiony przez harcerzy do Smoleńska

Tylko, że Komorowski jest gorszy od Piłata... Bo on umył ręce po czasie, a wcześniej to zainspirował...

 

http://www.tvn24.pl/-1,1675566,0,1,rodziny-zaglosuja-ws-krzyza,wiadomosc.html

tutejszy
O mnie tutejszy

Nie jestem Polakiem, bo Polski już nie ma, nie jestem Europejczykiem bo urodziłem się w Polsce (Ludowej w dodatku).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka