pomidorowa pomidorowa
455
BLOG

tvnwarszawa - jaka telewizja taki artykuł

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 6

Poziom zidiocenia pewnej części dziennikarzy sięga szczytów.

Trafił do mnie link do artykułu o dzisiejszym paraliżu w Warszawie którego skutki odczuwa wielu, co można sprawdzić np tu:

www.mtraffic.pl

22:45 połowa głównych ulic Warszawy nadal w korkach

Przyczyna okazuje się tak prosta że aż trudno uwierzyć. Otóż winni są warszawiacy którzy zamiast siedzieć w kawiarenkach i herbaciarniach na siłę chcą wrócić do domu !!

Co za ludzie !

Mało tego, okazuje się że korki w Warszawie to także wina pieszych którzy wkraczają na jezdnię jeszcze zanim podjedzie tam tramwaj.

A z resztą szkoda czasu na pisanie.

Proszę się przyjżeć wpisom w komentarzach odzwierciedlających nastroje:

www.tvnwarszawa.pl/forum,temat,-quot-zima-zaskoczyla-warszawiakow-nie-drogowcow-quot-,11867,1.html

 

a poniżej artykuł.

www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,-quot-zima-zaskoczyla-warszawiakow-nie-drogowcow-quot-,11867.html

 

 

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka