pomidorowa pomidorowa
494
BLOG

Tusk vs Lepper

pomidorowa pomidorowa Polityka Obserwuj notkę 7

Pamiętacie Państwo Andrzeja w słynnym żarcie ??

 

To było kiedyś....A co do tego ma Tusk ???

 

Donald Tusk:Bomby demograficznej nie rozbroi nikt, poza nami samymi. My możemy napisać 150 ustaw, zbudować 65 systemów emerytalnych, a bomba demograficzna po polsku nazywa się: za mało dzieci. A skoro za mało dzieci, to nie trzeba pisać ustaw, tylko wziąć się do zupełnie innej roboty. Redaktor pyta, jakiej konkretnie? No odsyłam do... do czego?

Rzecznik rządu Paweł Graś:Wyjaśnimy po konferencji panu redaktorowi. (śmiech)

Donald Tusk: Do czegoś, do kogoś...

www.wpolityce.pl/view/5585/Premier_radzi__rubasznie__jak_pokonac_kryzys_demograficzny___Nie_trzeba_pisac_ustaw__tylko_wziac_sie_do_zupelnie_innej_roboty_.html

Choć na żywo nie udało mi się obejrzeć tej wypowiedzi to od razu po przeczytaniu zabrzmiał mi w uszach śmiech Andrzeja i to jakoś podwójnie.

Coś w tym musi być.

pomidorowa
O mnie pomidorowa

Aktualnie salon24 ma jakieś problemy techniczne i cały czas jestem w "zwinięciu". Wierzę że uda się to szybko rozwiązać. Do tego czasu proszę mnie szukać na http://twitter.com/pomidorowa24 teorie spiskowe to moja domena, w wolnych chwilach spędzam czas. Lubie prawdę, choćby bolała.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka