Postwykształciuch Postwykształciuch
130
BLOG

Sceny z Polski 2

Postwykształciuch Postwykształciuch Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 kolec45

wczoraj

Oceniono 10 razy 8

 

powiem ci tak - mam 45 lat, 20 lat temu wróciłem z powodów osobistych - do dzisiaj żałuję. To co piszesz to typowe rozterki emigranta ale wiedz jedno - TEN KRAJ CI NIC NIE DA. Zmarnujesz sobie zycie, jezeli szukasz uczciwości wyjedź bo TUTAJ jej nie znajdziesz. Jezli chcesz żyć jak czlowiek a nie jak niewolnik we wlasnym kraju bez pracy bez przyszlosci patrzac jak zlodzieje kradną i nic zadna kara ich nie sięga WYJEDŹ. Zawsze mozesz przyjechac ....na urlop.



Więcej... http://wyborcza.pl/1,76842,12534311,Wrocilam_z_Londynu__Ale_jak_mlodzi_maja_tu_zyc___list_.html#ixzz27wSeOerW


cieciowaty11

7 dni temu

Oceniono 49 razy 43

 

Kocham Polske. Okolice, z ktorych pochodze to najpiekniejsze miejsce na Swiecie. Na emigracji przebywam od 31 lat. Do Polski wracam na urlop srednio co 2 lata. Zawsze sprawdzam czy moglbym tu wrocic i ulozyc sobie zycie. Zawsze odpowiedz brzmi nie. Nie jestem wyksztalcony. Mature zdalem z najwyzszymi problemami. To co robie na emigracji jest w Polsce na ogol pogardzane. O kims co robi to co ja pogardliwie mowi sie w Polsce “ciec”. Nawet zawodowki w wiekszosci zaprzestaly uczyc mojego zawodu,…

Oto moje warunki pracy: 
Praca stala z pisemna umowa juz od 6 lat i wynagrodzeniem platnym co tygodzien, srednia arytmetyczna z ostatniego miesiaca pracy powinna byc 38 godz (wg umowy), pieciodniowy tydzien pracy na jedna zmiane, 20 dni urlopu/rok, wynagrodzenie brutto: (w przeliczeniu) 14399PLN/miesiac + 9% na fundusz emerytalny, 10 dni pelnoplatnego chorobowego/rok, calodzienne wyzywienie w pracy, darmowe ubranie robocze, 2 bilety do kina na tydzien, znizka (30-50%) na hotele naszej korporacji.

Gdybym chcial zarobic wiecej to nie mam najmniejszych trudnosci znalezc dodatkowej pracy na wlasna reke i zarobic od 1000PLN do 1666PLN/dzien,… Jestem malarzem budowlanym, mistrzem w zawodzie.



Więcej... http://wyborcza.pl/1,76842,12534311,Wrocilam_z_Londynu__Ale_jak_mlodzi_maja_tu_zyc___list_.html?v=1&pId=19141544&order=najfajniejsze&send-a=0&obxx=12534311#opinion19141544#ixzz27wd55QRZ

 

Dobro Ojczyzny najwyższym nakazem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości